تلویزیون ال جی (LG TV)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 10 بهمن 1401
بازدید : 723
نویسنده : فواد

تلویزیون ال جی (LG TV)

lg tvهمچنین قادر به ارائه ی نرخ نوسازی 120 هرتزی در سطح کیفیت 4K خواهد بود که کاربران و گیمرها می توانند آن را به عنوان نمایشگری برای بازی انتخاب کنند. وجود 4 پورت HDMI و 2 پورت USB از رایج ترین روش های اتصال در این محصول به حساب می آیند که رابطی سریع و قوی برای ارتباط سایر دستگاه های خارجی فراهم می کند. مدل UQ8000 با قابلیت پشتیبانی از HDR چندگانه و نرخ رفرش تصویر 60 هرتز با پردازنده آلفا 5 نسل 5 و هم چنین ظاهر شیک و باریکی که دارد نظر هر خریداری را به خود جلب می کند. این مدل به طور کلی برای استفادههای مختلف گزینه خوبی است. به دلیل زاویه دید گسترده و کنتراست پایین، برای استفاده در اتاق هایی که نور متوسطی دارند و چیدمان مبلمان در آنها به صورت پراکنده است، مناسب تر است. زمان پاسخگویی خوبی دارد و برای تماشای برنامه های ورزشی مناسب است. اما حرکات تکراری به دلیل سو سو زدن نور پس زمینه 120 هرتزی در آن امکان دارد به وجود بیایند. تأخیر ورودی کم موجب می شود پاسخگویی خوبی در اجرای بازیها داشته باشد. رفرش ریت در این تلویزیون 60 هرتز است و از رفرش ریت متغیر برای کاهش پرش تصویر پشتیبانی نمیکند. تلویزیون UQ8000 ال جی با استفاده از سیستم عامل webOS فعالیت هایی چون امنیت و اشتراک گذاری اطلاعات با دیگر منابع و ابزارها و مشاهده Netflix و lightbox و amazon prime video انجام می شود. همچنین از طریق هوش مصنوعی و امکان فرمان های صوتی می توان برنامه های مورد علاقه را تماشا نمود.

چرا باید میزان وضوح تلویزیون خود را کم کنیم ؟

lg tvاگر با تصویر سیاه صفحه نمایش مواجه شدیم چگونه آن را تعمیر کنیم؟ میزان وضوح تصویر: وضوح تصویر را تنظیم می کند. هرچه به ۵۰ نزدیکتر باشد ، تصویر واضح تر و تمیزتر خواهد بود. شما میتوانید با این تنظیمات با توقف منبع خود بر روی صحنهای که خطوط مستقیم زیادی را فراهم میکند، بازی کنید. برای مثال ، یک صحنه با ساختمان ها یا اشکال یکنواخت دیگر مانند قسمت های بدون سقف استادیوم . اگر وضوح را به حداکثر برسانید، باید توجه داشته باشید که خطوط مستقیم دندانه دار می شوند. چرا باید میزان وضوح تلویزیون خود را کم کنیم ؟ این تلویزیونی است که آثار هنری را به تصویری وارد می کند که نباید آنجا باشند. وضوح را تا جایی کاهش دهید که لبه ها تمیز و مستقیم به نظر برسند ، سپس بگذارید همینطوری باشد. میزان وضوح تصویرV: وضوح لبه کنتراست را در جهت عمودی تنظیم می کند.

خرید Lg Tv

lg tvمتاسفانه امروزه، با بالا رفتن تعداد مراکز خدماتی، اجناس تقلبی هم بیشتر استفاده میشود. استفاده از قطعات تقلبی، میتواند عوارض جبرانناپذیری برای دستگاه شما به همراه داشته باشد. از دیگر موارد ضروری در تعمیر تلویزیون، مهارت کسانی است که دستگاه خود را به آنها میسپارید. تکنسینهایی که تلویزیون شما را تحویل میگیرند، باید از دانش کافی برخوردار باشند. تسلط به مدلهای مختلف تلویزیون، آشنایی کامل با قطعات و اجزای سازنده آن، و بهترین روش جهت تعمیر دستگاه، از نکاتی است که تعمیرکار باید دارا باشد. در غیر این صورت ممکن است مشکل بهدرستی یافت نشود و سایر اجزای دستگاه هم آسیب ببیند. اگر دستگاه شما دچار مشکل شده و نگرانی شما از این بابت است که چه مدت را باید بدون تلویزیون سر کنید، حتما هنگام انتخاب تعمیرگاه، این مسئله را مدنظر قرار دهید. سرعت عمل بالا، برای تعمیر وسایلی که از کاربرد روزانه برخوردارند، از اهمیت زیادی برخوردار است.

کیفیت تصویر تلویزیون چه تاثیری بر قیمت تلویزیون دارد؟

اینچ یا سایز تلویزیون بر قیمت تلویزیون چه تاثیری دارد؟ بدیهی است که هر چه سایز و ابعاد تلویزیون افزایش یابد قیمتها نیز افزایش پیدا میکند. در بازار تلویزیونها از سایزهای moloudimall مختلف وجود دارد. سایز تلویزیونها از 32 اینچ آغاز میشود و تا 100 اینچ ادامه دارد. کیفیت تصویر تلویزیون چه تاثیری بر قیمت تلویزیون دارد؟ هرچه کیفیت تصویر یک محصول افزایش یابد قیمت آن نیز بالاتر میشود. معمولاً برندهای سونی ال جی و سامسونگ تلویزیونهای با کیفیت میسازند که از کیفیت تصویر بالایی نیز برخوردار هستند. در بازار کیفیتهای تصویری اس دی SD ، اچ دی HD، فول اچ دی Full HD، فورکی 4k، ایت کا 8k وجود دارد. قیمت تلویزیونها هرچقدر کیفیت بالاتری داشته باشند افزایش مییابد. امکانات تلویزیون چه تاثیری بر قیمت تلویزیون دارد؟ هر تلویزیون توسط برندهای مختلف به بازار عرضه میشود به همین دلیل طبیعی است که امکانات و قابلیتهای متفاوتی نیز داشته باشد. معمولا تلویزیونهای اسمارت در مقایسه با تلویزیونهای معمولی امکانات بیشتری دارند و در نتیجه از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند.

 

اگر این ویژگی را فعال کنید ، نمی توانید حالت تصویر را به صورت دستی تنظیم کنید . فقط با پخش های دیجیتال در دسترس است. کانالهای متصل به COMPONENT IN و HDMI IN از حالت تصویر هوشمند پشتیبانی نمی کنند. حالت تصویری را که برای محیط دید ، اولویت ها و یا نوع فیلم شما مناسب است انتخاب کنید. وضوح: با افزایش کنتراست ، روشنایی و میزان وضوح تصویر ، تصویر را بهبود می بخشد. استاندارد: تصویر با کنتراست ، روشنایی و وضوح را نرمال نمایش می دهد. APS: (ذخیره خودکار برق) این حالت با استفاده از کنترل کم نور شدن ، مصرف برق را کاهش می دهد. سینما: صفحه نمایش را برای فیلم ها بهینه می کند. ورزشی/فوتبال: صفحه نمایش را برای بازی های ورزشی بهینه می کند. تصویر حرکات سریع مانند پرتاب توپ را واضح می کند. نام این ورزش ممکن است بسته به منطقه متفاوت باشد.

به این ترتیب میتوانیم متناسب با نظر شخصی و سلیقه خود گزینه مطلوب را از بین محصولات سونی و الجی انتخاب کنیم. منتهی در این باره باید به چند نکته مهم توجه داشته باشیم. تلویزیونهای الجی نسبت به تلویزیونهای سونی قطورتر هستند. بنابراین اگر بخواهیم صفحهنمایش خود را روی دیوار نصب کنیم، بهتر است به سراغ محصولات سونی برویم. البته تفاوت ضخامت قسمت پشتی در آنها فقط در حد چند میلیمتر است. اما با این وجود، هنگامی که روی دیوار نصب میشوند، TVهای سونی با دیوار کمتر فاصله میگیرند. در نتیجه دکوراسیون اتاق نشیمن را زیباتر و بهروزتر نشان میدهند. بیشتر منتقدان عقیده دارند تفاوت ضخامت بسیار ناچیز بوده و نمیتوان این گزینه را بهعنوان فاکتوری برای برتری سونی برشمرد. همانطور که مستحضر هستید، تولیدکنندگان سیستمهای صوتی و تصویری برای ارتقای سیستم صوتی تلویزیونهای مدرن انواع ساندبار را راهی بازار کردهاند. از بین موارد موجود سبک طراحی محصولات سونی در این رابطه بیشترین تناسب را با ساندبارها دارد.

و تلویزیون NANO95 یکی از این مدل هاست.

به صورت کلی از نظر طراحی این تلویزیون بسیار شیک و زیباست و می تواند، دکور اتاق شما رانیز بهیود ببخشد. کیفیت تصاویر 8K دو برابر تصاویر 4K است. و شما در واقع از دریچه تلویزیون به دنیایی از تصاویر طبیعی نگاه خواهید کرد. وجود قابلیت نانوسل نیز توانسته با استفاده از نانو ذرات و استفاده از طیف رنگی بسیار گسترده به هر چه بالا بردن سطح کیفیت تصویر در این تلویزیون کمک کند. به عبارتی می توان گفت ترکیب فناوری پیشرفته نانوسل با رزولوشن 8K در این تلویزیون می تواند دنیای جدیدی از تصاویر برجسته با وضوح بالا را به روی کاربر بگشاید. شرکت الجی فقط در چند مدل محدود در سال 2020 از این پردازنده قدرتمند استفاده کرده است. و تلویزیون NANO95 یکی از این مدل هاست. پردزانده α9 Gen3 AI Processor 8K می تواند تا حجم بسیار بالایی از تصاویر را در کمترین زمان مورد پردازش و انالیز قرار دهد.نتیجه این کاربر پخش تصاویر با کیفیت بالا و جذاب از صفحه نمایشگر است.

ال جی در سال 2020 تلویزیونهای موفقی را روانه بازار کرد که هنوز هم ارزش خرید بالایی دارند. یکی از برترین تلویزیونهای اولد ال جی تلویزیون LG 4K OLED TV 55CX است. 3840 پیکسل بهره گرفته است و سرعت تصویر بالایی را به ارمغان آورده است. این میزان از رزولوشن به لطف استفاده از پردازنده نیرومند a9 Gen3 AI Processor 4K بهره گرفته است و تصاویری سریع و بدون لرزش را به همراه خواهد داشت. این پردازنده سبب شده تصاویر به بهترین نحو ممکن به کاربر برسد و کاربر به اوج رضایت دست یابد. تلویزیون اولد ال جی مدل 55CX از فناوری Dolby Vision & Dolby Atmos نیز بهره گفته و تصاویری با رنگهای غنی و بزرگنمایی شده را به ثبت خواهد رساند. تلویزیون 55 اینچ اولد 55C9 ال جی از پردازنده گرافیکی NVIDIA G-SYNC و تکنولوژی ALLM و eARC و VRR نیز بهره گرفته است و انجام بازی را به بهترین شرایط ممکن میسر ساخته است.

تلویزیون ال جی تبلیغات 101

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از خرید تلویزیون ال جی دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.





:: موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








خوش آمدید. ما در اینجا مطالب آموزشی و راهنمای خرید (راهنمای خرید لوازم خانگی ، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، پزشکی و دندانپزشکی) را با بررسی های تخصصی و کارشناسانه قرار میدهیم. امیدواریم که مفید واقع شود. با انتقادات و پیشنهادات خود ما را در این امر یاری کنید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آتش کده و آدرس kolbeyeamo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com