نمایندگی تجهیزات دندانپزشکی و لیست تجهیزات دندانپزشکی زیبایی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 30 مرداد 1401
بازدید : 1180
نویسنده : فواد

12. افراد علاقمند به کارهای هنری و طراحی از طریق کامپیوتر. این دوره مناسب چه کسانی نیست! 1. افرادی که برای ساختن ویدیو و تیزر نیاز به آموزش دارند. 2. افرادی که برای کارهای روتوش حرفهای و آتلیهای میخواهند فتوشاپ یاد بگیرند. 3. افرادی که نمیخواهند در کنار آموزش تمرین کنند! اگر حاضر نیستید روزی یک ساعت برای تمرین وقت بگذارید، بهتر است در این دوره شرکت نکنید. 1. مطلع شدهاید که طراحی گرافیک یکی از مشاغل شیرین،نمایندگی تجهیزات دندانپزشکی جذاب و پردرامد در بازار امروز است. 2. می دانید که با تبدیل شدن به یک گرافیست حرفه ای، در هرجای دنیا که باشید، به شما نیازمند هستند. 3. مطمئن هستید که یک طراحی حرفهای برای فروشگاه یا شرکت تان، تا حد زیادی میتواند روی فروشتان اثرگذار باشد. چرا آموزشگاههای دولتی محل مناسبی برای یاد گرفتن فتوشاپ نیستند؟ در آموزشگاهها چون بیشتر تمرکز و بازاریابی روی بحث ارائه مدرک است، متاسفانه خیلی روی محتوا و نحوه ارائه وسواس به خرج داده نمیشود. با صحبتهایی که با تعداد زیادی از شاگردانم تاکنون داشتم، به این نکته پی بردم که سرفصلهایی که در آموزشگاهها تدریس میشود کاربردی نیست.

خونریزی کمتر، قدرت تاثیر بالا، و تقریبا آسیب رسانی پائین به دندان را می توان از فاکتورهای برتر استفاده از این دستگاه در مقایسه با دیگر روش های جرمگیری نام برد. بنابراین Ultrasonic Scaler را می توان یکی از روش های مفید در جهت پیشگیری و درمان بیماری های دندان دانست. ۱- جعبه اصلی که داخل آن مدار الکترونیکی قرار دارد و در جلوی آن کلیدهای کنترل جریان آب و هوا و نیز خاموش و روشن قرار دارد. ۲- هندپیس که از طریق کابل به دستگاه اتصال دارد. ۳- پدال که دارای کابل بلندی است و انتهای آن با یک فیش و یا بطور مستقیم به دستگاه متصل می شود. ۵- شیلنگ آب که مستقیماً یا بوسیله فیش به دستگاه متصل می شود. هندپیس از یک محفظه مناسب برای نصب قلم ساخته شده است و آب از طریق یک کابل نازک به نوک قلم می رود و تمام محفظه هندپیس را پر می کند. باید توجه داشت که به علت گرم شدن قلم، هیچ گاه بدون آب از دستگاه استفاده نمی شود.

نگهدارندهها ممکن است متحرک یا ثابت باشند. ریتینر پس از اینکه دندانها مرتب شدند، آنها را در موقعیتهای جدید و صحیح خود نگه میدارد. متخصص ارتودنسی به شما در مورد چگونگی مراقبت از نگهدارنده و مدت زمان استفاده توضیح میدهد. استفاده از نگهدارنده به همان شکلی که تجویز شده، به منظور جلوگیری از برگشت درمان بسیار مهم است. هدگیر ارتودنسی نام عمومی دستگاهی است که بخشی از آن بیرون دهان قرار میگیرد و نیروی کافی را برای حرکت دندانها و هدایت رشد صورت و فک ایجاد میکند. انواع مختلفی از هدگیر ارتودنسی وجود دارد که هر کدام برای دستیابی به بهترین کارکرد در شرایط خاص طراحی شدهاند. این نوع هدگیر برای درمان بیماران در حال رشدی استفاده میشود که دچار آندربایت (کلاس ۳) هستند. فیس ماسک در شب جهت تسریع رشد فک بالا به سمت جلو و محدود کردن رشد فک پایین استفاده میشود.تجهیزات دندانپزشکی زیبایی رابر بندها به قلابهای روی وسیع کنندهی کام که به دندانهای بالا چسبیده است، متصل میشوند. معمولاً فیس ماسک به مدت 6 تا 12 ماه استفاده میشود.

CCD شامل یک سنسور است که درون دهان بیمار قرار میگیرد. کابل از سنسور به واسطه رابطی که به کامپیوتر متصل است هدایت میشود. به علاوه این سنسور شامل آرایش پیکسلی بر روی تراشه سیلیکونی است. بعد از تابش پرتو، انرژی ایکس ری به تعداد متناسبی از الکترونها تبدیل شده و در منبع الکترونی ذخیره میشود. سپس الکترونها به حالت منظمی به یک تقویت کننده که وظیفهی خواندن آن را بر عهده دارد (اتصال شارژ) منتقل میشوند. این سیگنال از حالت آنالوگ به دیجیتال تبدیل شده و تصویر ایکس ری تقریبا همان لحظه بر روی مانیتور کامپیوتر ظاهر میشود. لازم به ذکر است که خروجی CCD یک جریان الکتریکی پیوسته یا آنالوگ است. بنابراین، برای تبدیل آن به زبان دیجیتال نیاز به یک مبدل آنالوگ به دیجیتال میباشد. سنسور CMOS به نام APS نیز شناخته شده است. نوعی سنسور تصویری است که در اغلب دستگاههای تصویربرداری استفاده میشود. برخلاف رقیب تکنولوژیک خود، CCD؛ این سنسور بیشتر اجزای مورد نیاز را درون خود دارد.

استفاده ی بالینی از تصاویر CBCT از ناحیه ی دهان و ماگزیلوفاسیال در جراحی دنتو آلوئولار و ماگزیلوفاسیال، ایمپلنتولوژی، دندانپزشکی عمومی و تخصصی افزایش یافتهاست. 4- شاید بیشترین کاربرد عکس CBCT در طراحی قرار دادن ایمپلنتهای دندانی باشد. 5- CBCT تصاویر کراس سکشنال از ارتفاع استخوان آلوئولار، پهنا و زاویه را تأمین میکند و به طور دقیق ساختارهای حیاتی نظیر کانال عصبی آلوئولار تحتانی در مندیبل و یا سینوس در ماگزیلا را ترسیم میکند. 6- تصویربرداری CBCT در تشخیص، ارزیابی و آنالیز ارتودنسی و آنومالیهای ماگزیلوفاسیال استفاده شدهاست. 7- عکس CBCT موقعیت دندان های نهفته و اضافی و رابطه ی آنها را با ریشه های مجاور یا دیگر ساختارهای آناتومیک نمایش میدهد. همچنین میتواند اطلاعاتی درباره ی خصوصیات مورفولوژی و ابعاد کام، شیب دندان، تحلیل ریشه و عرض استخوان آلوئول موجود برای حرکت باکولینگوال دندان کسب شود. 9- تصویربرداری CBCT میتواند خصوصیات بیماری مفصلی دژنراتیو، آنومالی های تکاملی کندیل، انکیلوز و بیماری آرتریت روماتوئید را ترسیم کند. 10- عکس CBCT می تواند در ارزیابی بسیاری از بیماریهای فکین، به ویژه مشکلات دندانی مانند کانین های نهفته، دندان های اضافی، دندان های شکسته شده یا دونیمشده، ضایعات پری اپیکال و بیماریهای پریودنتال کمککننده باشد.

  • سر پوآر
  • کاورهای کفش نایلونی
  • ذخیره تصاویر در ابر بدون نیاز به چاپ
  • پرهیز از نوشیدن الکل
  • فرز کارباید استوانه ای ته صاف با قیمت: 180000 تومان
  • پیش بند معطر نایلونی ضخیم برای بیمار
  • چراغ یونیت بر روی آن سوار است
  • مدت زمان ارتودنسی نامرئی

در عین گران بودن درمان ، مزایا یی همچون راحتی، مقاومت بالا، کاربردی بودن، بازگرداندن توانایی جویدن طبیعی و زیبایی فوق العاده ، باعث میشود تا رضایت خاطر بیماران نسبت به بریجهای ثابت یا پرتز متحرک بیشتر شود. در صورت رعایت کامل بهداشت، این دندان ها دائمی (Lifetime) خواهند بود. با درمان ایمپلنت، دندانهای دیگر قربانی جایگزینی دندان از دست رفته نمیشوند. پایه ایمپلنت مانند ریشه دندان داخل استخوان قرار گرفته و استخوان فک به دلیل ساپورت توسط ایمپلنت تحلیل نمیرود. بنابراین فرم صورت، کمتر دستخوش تغییرات ناشی از از دست دادن دندان میشود. به طور معمول طول عمر ایمپلنت دندان از سایر درمانهای جایگزین طولانی تر است و در صورت از دست رفتن ایمپلنت، امکان جایگزینی مجدد وجود دارد. از جمله معایب و مشکلات ایمپلنت قیمت آن است.تجهیزات جراحی دندانپزشکی هزینه ایمپلنت دندان نسبت به سایر درمانها برای جایگزین کردن دندان مانند پروتز ثابت یا پرتز متحرک بیشتر است. هزینه ایمپلنت یک دندان حدود دو تا چهار میلیون تومان است.

گلاس یونومر یا یونومر شیشه از ترکیب رنگ اکرلیک و نوعی شیشه به نام فلورو آلومینو سیلیکات ساخته می شود. این مواد اولیه دندانپزشکی در انواع مختلفی ساخته می شود. اغلب به عنوان سیمان برای چسباندن اینله استفاده می شود اما برای پرکردن دندان های جلو یا گردن و ریشه دندان نیز استفاده می شود. دوام یونومر ۵ سال است و هزینه ای برابر کامپوزیت دارد. این ماده همرنگ با دندان است و به آزاد کردن فلوراید از پوسیدگی بیشتر دندان های اطراف جلوگیری می کند. میزان تراشیدن دندان در این ماده کمتر است و گاهی اصلا نیاز به تراشیدن برای پر کردن دندان وجود ندارد پس از آن برای پر کردن دندان کودکان بهره می برند. اما باید متذکر شد که این ماده نسبت به کامپوزیت از شکنندگی بیشتر برخوردار است و مدت زمان ترمیم نیز بیشتر از از ماده کامپوزیتی است. قالبگیری در دندانپزشکی به منظور گرفتن الگوی کامل از شکل فک و دهان وتشخیص شرایط دندان بیمار گرفته می شود.

دندانپزشکی یکی از معدود خدمات درمانی است که باید بخش قابل توجهی از هزینه درمان را خود بیمار تقبل کند. در ادامه جدول تعرفه خدمات دندانپزشکی را برای آگاهی بیشتر شما مراجعین گرامی ارائه میدهیم. تمام درمانهایی که دندانپزشکان ما معتقدند برای حفظ سلامت دهان و دندان ممکن است ضرورت یابد در این جدول ذکر شده است. همچنین با توجه به لزوم رعایت بهداشت و سلامت دندانهای کودک هزینههای که یک دندانپزشک کودکان برای خدمات دندانپزشکی دریافت میکند در جدول زیر آورده شده است. بیمار هیچ گونه هزینهای را خارج از هزینه دوره درمان برای موارد جداگانه پرداخت نمیکند. بیمار با توجه به درمان در نظر گرفته شده صرفاً هزینه برآورد شده برای طرح درمانی کامل را میپردازد و هزینه خارج از برنامهای را پرداخت نمیکند، حتی اگر تعداد دفعات ویزیت از تعداد پیشبینی شده بیشتر شود. دوره درمان زمانی اتمام مییابد که دندانپزشکان ما به سطح قابل قبولی از بهداشت دهان و دندان رسیده باشند.

رایانهها، نرمافزارها و ماشینآلات میلینگ مورد نیاز برای ساخت پروتز CAD / CAM همگی تخصصی و گران هستند و حتی بیشتر از سایر فناوریهای لابراتوار دندانپزشکی. بخشی از این هزینه، شامل آموزش تخصصی به تکنسینهای لابراتوار دندانپزشکی است که باید از آن استفاده کنند. مطمئناً مهارتهای قابلانتقال در مورد ساخت پروتز از روش دستی به روش دیجیتالی وجود دارد، البته آنها مهارتهای بسیار متفاوت هستند. یک تکنسین لابراتوار دندانسازی که بتواند هر دوی این روشها را انجام دهد، یک عضو باارزشی برای بسیاری از لابراتوارهای دندانپزشکی است. هزینه و قیمت CAD / CAM دندانپزشکی چقدر است؟ چند پیشنهاد در مورد چگونگی تنظیم و بهینه کردن هزینههای افزودن تکنولوژی CAD / CAM به درمان دندانپزشکی شما وجود دارد. یک توصیه کلی این است که به تعداد ترمیمهایی که در هر ماه در مطب انجام میگیرد و همچنین میزان هزینهای که در لابراتوار برای تولید آن ترمیمها هزینه میشود، توجه داشته باشید. ساخت این ترمیمها در مطب موجب میشود تا هزینههای مربوط به لابراتوار حذف شود. همچنین در استفاده از مواد قالبگیری و هر هزینهای که برای مراجعه دوم بیمار به مطب در نظر گرفتهشده است، صرفهجویی خواهید داشت.

منبع:

https://pishrodent.com/

 




:: برچسب‌ها: تجهیزات دندانپزشکی,مواد و تجهیزات دندانپزشکی,سایت تجهیزات دندانپزشکی,تجهیزات دندانپزشکی دست دوم,فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی,خرید تجهیزات دندانپزشکی,قیمت تجهیزات دندانپزشکی,تجهیزات دندانپزشکی دست دوم تهران,فروش تجهیزات دندانپزشکی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








خوش آمدید. ما در اینجا مطالب آموزشی و راهنمای خرید (راهنمای خرید لوازم خانگی ، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، پزشکی و دندانپزشکی) را با بررسی های تخصصی و کارشناسانه قرار میدهیم. امیدواریم که مفید واقع شود. با انتقادات و پیشنهادات خود ما را در این امر یاری کنید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آتش کده و آدرس kolbeyeamo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com