لیست لپ تاپ استوک و خرید لپ تاپ استوک مایکروسافت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 30 مرداد 1401
بازدید : 14991
نویسنده : فواد
  • کارت گرافیک: NVIDIA GEFORCE 3050TI
  • وزن: 1.7 کیلوگرم
  • صفحه نمایش: 13 اینچ و 1.5. 6 اینچی
  • لپ تاپ لنوو ideapad 5
  • ظرفیت حافظه : 8 گیگابایت

لپ تاپ گیمینگ بخرم یا کامپیوترهای گیمینگ ؟ یک سیستم گیمینگ باید چه ویژگی های داشته باشد؟ ببینید اگر میخواهید خروجی تصویر و بازی را در نهایت کیفیت آن تجربه کنید حتما سراغ لپ تاپ یا کامپیوترهای دسکتاپ گیمینگ بروید که از پلی استیشن ها بسار کارآمد تر هستند.لیست لپ تاپ استوک ولی مسئله هزینه بالای این سیستم های گیمینگ بسیاری را از این خرید منصرف کرده است. من به شما پیشنهاد میکنم اگر بودجه خوبی برخوردارید از سیستم های گیمینگ نگذرید فروشگاه آرکا کاملترین و متنوع ترین فروشگاه تجهیزات گیمینگ و کامپیوترهای اسمبل شده در ایران را داراست. ولی خوبیه لپ تاپ های گیمینگ در ارزانتر بودن و قابل حمل بودن آنهاست. برای خرید یک لپ تاپ گیمینگ باید این ویژگی ها رادا شته باشد : کارت گرافیک قوی بالای 4G ، پردازنده ی قوی I7 , I9 ،سرعت بالا ,RAM 16 G ،کیفیت بالای صفحه نمایش 1080 × 2560 پیکسل ، کیفیت بالای پخش صدا ، سیستم خنک کننده ی قوی ، فضای ذخیره سازی مناسب 1T ، طراحی خاص کیبورد دکمه های مقاومتر ، اهمیت به طراحی بدنه و نورپردازی ، وزن بالای لپ تاپ ها ، استحکام بدنه . رنج قمیت لپ تاپ های گیمینگ از 30میلیون تومان شروع میشود الی ماشالله. قیمت لپ تاپ گیمینگ ایسوس در این فروشگاه بسیار مناسب است.

  • کیبورد و تاچ پد عالی
  • نوع حافظه رم :DDR4
  • پردازنده: INTEL CORE I7 11800H
  • DELL INSPIRON 14 3000
  • لوازم خانگی هوشمند
  • ارتقاء هارد دیسک و تبدیل آن به SSD یا تعویض هارد
  • بنیانگذاران: تد هسو، وین شه و تی. اچ. تانگ

با توجه به کارایی و کیفیت بالای این لپ تاپ های این شرکت، به یکی از اولویت های اصلی افراد برای خرید لپ تاپ تبدیل شده است. شما قبل از خرید لپ تاپ ایسوس بهتر است حتما درباره انواع لپ تاپ ایسوس شناخت کافی داشته باشید. لپتاپ ایسوس علاوه بر این که تنوع و طراحی زیبا را در تولید محصولات خود رعایت می کند، تمام تلاش خود را کرده است تا به نیاز تمام کاربران پاسخ دهد. برای آشنایی با پایینترین قیمت لپ تاپ ایسوس میتوانید مشاورین آی تی هوم تماس بگیرید. شما می توانید لپ تاپ ایسوس را در دسته بندی لپ تاپ ایسوس سری ذنبوک، لپ تاپ ایسوس ویوبوک، لپ تاپ ایسوس تاف گیمینگ، لپ تاپ ایسوس راگ گیمینگ، متناسب با نیاز خود تهیه کنید. اگر بودجه کمی برای لپ تاپ در نظر دارید لپ تاپ لنوو یک گزینه مناسب برای شما است. همانطور که میدانید شرکت ایسوس یکی از بزرگترین شرکت های سازنده لپ تاپ و تجهیزات جانبی آن در دنیا می باشد که در تمامی نقاط جهان طرفداران خود را دارد.

  • فاقد مدل با پورت تاندربولت 3
  • لپ تاپ ایسوس سری تاف گیمینگ
  • کاربری عمومی و مناسب همه
  • پردازنده « CORE™ I7-11800H»
  • باتری: ۴۵ واتساعت
  • نمایشگر: 13 اینچ رتینا با تنظیمات True Tone
  • پردازنده : AMD Ryzen 5 Pro 4650U
  • کیفیت ساخت مناسب

130 یکی دیگر از دستگاه های میان رده لپ تاپ لنوو است که با توجه به قیمت آن از ویژگی های خوبی برخوردار است. این لپ تاپ از پردازنده AMD A4-9125 استفاده می کند و با فرکانس کاری 2.2 تا 2.5 گیگاهرتز کار می کند. حافظه داخلی این دستگاه برای ذخیره فایلهای مختلف کاربر بسیار مناسب است ، زیرا مقدار اختصاص یافته آن یک ترابایت است. این حافظه راحت با حافظه موقت 8 گیگابایتی این لپ تاپ تکمیل می شود و به شما امکان می دهد برنامه های مختلفی را اجرا کنید.خرید لپ تاپ استوک مایکروسافت این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 15.6 اینچی است که وضوح HD را ارائه می دهد و یک کارت گرافیک 512 مگابایتی ADM Radeon برای تهیه تصاویر خروجی مناسب در آن قرار داده شده است. دل یکی از تولید کنندگان لپ تاپ های مقرون به صرفه است که محصولات آن عملکرد خوبی دارند. لپ تاپ Inspiron 3582 با پردازنده های متوسط برای اهداف عادی و آموزشی همراه است که وزن آن 2.17 کیلوگرم است.

نوع سوم: M.2 که جدیدترین نسل از حافظه های SSD به شمار می روند که دارای عرضی خاص هستند و البته طول آن ها متفاوت است. حال بهتر است به انواع روش های اتصال حافظه های داخلی به مادربورد اشاره نماییم. نوع اول: ||| SATA یکی از پورت های متداول ارتباط حافظه های داخلی با مادربورد به شمار می روند. نوع دوم: PCle NVMe که بهترین نوع ارتباط حافظه های داخلی SSD به مادربورد می باشد. کلمه RAM مخفف Random Access Memory می باشد. رم یک حافظه ی پرسرعت با دسترسی تصادفی است که انتقال و نگهداری اطلاعات را با سرعت بالا میسر می سازد. 4 گیگابایت: معمولا تنها در لپ تاپ های اقتصادی این میزان رم را می بینید که برای کارکردهای ساده کافی است. 8 گیگابایت: در لپ تاپ های اقتصادی برای سیستم های ویندوز و کروم او اس کافی است این میزان RAM. 16گیگابایت: برای ویندوز و کروم او اس این میزان عالی است البته به شرطی که قصد اجرای بازی های پیشرفته و حرفه ای را نداشته باشید این میزان برای بیشتر افراد توصیه می شود.

بیشترین آسیب مربوط به باتری لپ تاپ است. بخشی که در ۹۰ درصد موارد اگر مالک قبلی آن را تغییر ندهد کاربر جدید را ناراحت می کند. البته بیشتر از این نمی توان از او انتظار داشت. پس هنگام خرید لپ تاپ دست دوم به این نکته توجه داشته باشید که در صورت امکان یک باتری نو برای آن تهیه کنید. در غیر این صورت، باید با پخش ویدیو، گشت و گذار در وب یا هر کاری که انجام می دهید مطمئن شوید که کار می کند. همچنین باید شارژر را به دقت بررسی کنید تا به درستی به باتری متصل شود تا مشکل شارژ نداشته باشید. خوب است که باتری در شرایط عادی ۲ تا ۳ ساعت (یا بیشتر) دوام بیاورد. اگر کمتر از این مقدار باشد، می توان تضمین کرد که باتری معیوب است و نیاز به تعویض دارد. به اجزای داخلی لپ تاپ می رسیم. سخت افزار اصلی او همین است. در کل اگر هنگام تعویض ویندوز و نصب درایورها یا یکی دو نرم افزار مورد نیاز با مشکل خاصی مواجه نشدید، مطمئن باشید که مشکل خاصی برای سخت افزار شما ایجاد نخواهد کرد.

لپ تاپ EliteBook 745 G2 محصول شرکت HP ، فرزند به حق اولترابوک های تجاری است . HP با ارائه لپ تاپی 14 اینچی با ترکیب ظاهری جذاب و ویژگی های متعدد تجاری رقبا را به مبارزه می طلبد . با توجه به اینکه اولترابوک تجاری HP 745 G2 از رده لپ تاپ های Elitebook است ، نشان از اهتمام ویژه HP به کیفیت تولید محصولات تجاری دارد . بدنه اولترابوک تجاری HP 745 G2 ، همانند سایر هم نسلانش از گوشه های گرد برخوردار است .لپ تاپ دسته دوم لنوو انتخاب ترکیب رنگ مشکی برای قاب و نقره ای برای بدنه تبدیل به سنت HP برای محصولات Elitebook شده است . لپ تاپ HP 745 G2 مجهز به نمایشگری 14 اینچی با رزولوشن HDplus است . درون این اولترابوک تجاری HP ، پردازنده ای از شرکت قدرتمند AMD قرار داده شده است . با تنظیم گرافیکی پایه می باشد . برای داشتن یک لپ تاپ خوب کافیست در کنار یک پردازنده مناسب ، از حافظه های سریع نیز استفاده نمایید .

حتماً تابهحال در مورد لپتاپ استوک بارها شنیدهاید. این لپتاپ مناسب دانشجویان، کارمندان و تمام افرادی است که از لپ¬تاپ برای کاراییهای مختلفی استفاده میکنند. حتی امروزه فریلنسرها یا کسانی که از لپتاپ به عنوان ابزارکار استفاده میکنند نیز از محصولات استوک استفاده میکنند. تمامی محصولات استوک از کیفیت بالایی برخوردار هستند. ولی لپتاپهای استوک با کیفیت بالا و قیمت پایینشان، بیش از بقیه محصولات مورد توجه علاقهمندان قرار میگیرد. امروزه درصد قابل توجهی از فروش لپتاپ ها، سهم محصولات استوک است. اگر شما هم قصد خرید این محصولات را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. یکی از دلایل اصلی که باعث شده این لپتاپها در بازار رقابتی امروز دوام بیاورند و جا باز کنند، کیفیت بالا بهازای قیمت کم و مطلوب بودن آنها است. تصور اکثریت جامعه در مورد واژه استوک این است که دستدوم و کارکرده هستند، اما حقیقت چیز دیگری است. یکی از قوانین فروشگاههای بزرگ اینترنتی آمریکا و اروپا این است که خریداران محصولات، میتوانند پس از مدتزمان ۳۰ روز کالای خریداری شده را برگشت بزنند و آنها را مرجوع کنند.

  • تست سلامت پورتهای لپ تاپ
  • دارای سیستم خنککننده قوی
  • سیستم خنک کنندگی به همراه چندین هیت سینک
  • نمایشگر: . صفحه نمایش TFT با نور پس زمینه 15.6

این مدل نیز در تمامی زمینهها، عملکرد فوقالعادهای دارد. از پردازندههای قدرتمند نسل 12 گرفته تا گرافیک A3000 انویدیا و رم DDR5 قابل ارتقا تا 64 گیگابایت و البته نمایشگر بینظیر 4K که رویای هر تولیدکننده محتوایی است. 1. لپ تاپ ایسوس چه مدلی خوبه؟ ایسوس لپتاپهای خود را در سریهای متنوعی وارد بازار میکند و هرکدام از اعضای این سریها نیز برای کاربران مختلفی مناسب هستند. برای مثال سری زنبوک معمولا لپتاپهای ردهبالای این شرکت هستند،قیمت hp elitebook سری ویووبوک و اکسپرتبوک اقتصادیها و سری پروآرت استودیوبوک و ROG نیز لپتاپهای گرانقیمت با مشخصات سختافزاری ردهبالا را در اختیار شما قرار میدهند. 2. آیا لپتاپهای ایسوس ارزش خرید دارند؟ ایسوس یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در دنیای فناوری است و لپتاپهای این شرکت نیز جزو پرفروشترین محصولات آن هستند. ایسوس به لطف نوآوریهایی که در ساخت لپتاپهای خود دارد یکی از برترین تولیدکنندگان لپتاپ در جهان است. 3. لپ تاپهای ایسوس تا چند سال دوام میآورند؟

 




:: موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک , ,
:: برچسب‌ها: فروش لپ تاپ استوک , قیمت لپ تاپ استوک , خرید و فروش لپ تاپ استوک , قیمت لپ تا پ , قیمت استوک لپ تاپ , خريد لپ تاپ استوك , لپ تا پ استوک , لپ تاپ های استوک , سایت خرید لپ تاپ استوک , سایت لپ تاپ استوک ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








خوش آمدید. ما در اینجا مطالب آموزشی و راهنمای خرید (راهنمای خرید لوازم خانگی ، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، پزشکی و دندانپزشکی) را با بررسی های تخصصی و کارشناسانه قرار میدهیم. امیدواریم که مفید واقع شود. با انتقادات و پیشنهادات خود ما را در این امر یاری کنید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آتش کده و آدرس kolbeyeamo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com