تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل P1


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 10 بهمن 1401
بازدید : 713
نویسنده : فواد

تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل P1

xiaomi tvتلویزیون شیائومی مدل Q1 از جمله محصولات جدید و با کیفیت کمپانی شیائومی است که در سال ۲۰۲۱ معرفی و به صورت گلوبال روانهی بازار شد. تلویزیون شیائومی 55q1 مجهز به صفحه نمایش 4K میباشند و از فناوری QLED پشتیبانی میکنند. ، HDR و … برای انتقال دادههای صوت و تصویر در تلویزیون میتواند یک امتیاز رقابتی ویژه برای آن به شمار بیاید. علاوه بر اینها، تلویزیون MI TV Q1 شیائومی به سبب پشتیبانی از پردازندهی فوقالعاده و سیستمعامل قوی اندروید، میتواند نقش یک نمایشگر هوشمند خانگی بینقص و کامل را در منزل برای شما ایفا کند. وجود قابلیتهای مجازی دیگر همچون اتصال دستگاه تلویزیون به اینترنت، مرورگر قوی و گوشیهای هوشمند از مزایای کاربردی تلویزیون Q1 شیائومی میباشد. برای آشنایی بیشتر با مشخصات ظاهری و فنی در تلویزیون زیبا و حرفهای Q1 شیائومی، تا انتهای مطلب همراه ما باشید. تلویزیون شیائومی مدل Q1 با وجود طراحی خاص و بینظیری که دارد، میتواند زیبای بخش منازل شما با هر نوع چیدمان و دکوراسیونی باشد.

 

یکبار برای همیشه از شر تلویزیون شیائومی خلاص شوید

xiaomi tvدر سالهای اخیر هر دو برند مورد استقبال ویژهای قرار گرفتهاند. مقایسه تلویزیون سونی با سامسونگ ، تفاوت سونی و سامسونگ کدام بهتر ؟ معایب تلویزیون شیائومی کدام است ؟ بهترین تلویزیون شیائومی ۲۰۲۲ کدام مدل هاست ؟ جدیدترین و بهترین تلویزیون های شیائومی 2022 گلوبال میتوان به مدل Mi TV 4S ، l55m5-5asp و L65M5-5ASP اشاره کرد . این سه مدل با کیفیت تصویر 4K و قابلیت اتصال به اینترنت Wi-Fi طراحی شده اند . برای مقایسه تلویزیون سونی با سامسونگ به چه مواردی باید توجه کرد؟ تلویزیون های سونی با کیفیت تصویر واقعی یک سر و گردن باکیفیت تر از سامسونگ هستند. از نظر کیفیت طراحی نیز سونی از ظرافت بیشتری در تلویزیونهایش بهره می برد . تلویزیون شیائومی یا هایسنس کدوم بهتره ؟ در کل می توان گفت که تفاوت تلویزیون هایسنس و شیائومی به پنل مربوط است. زیرا شیائومی از پنل IPS و هایسنس از VA استفاده می کند . هر دو برند از فرکانس تصویر 60 هرتز تا 120 هرتز بهره می برند. یکی دیگر از تفاوت ها در مورد روشنایی تصویر است که روشنایی و وضوح در تلویزیون های هایسنس بیشتر میباشد.

 

قیمت تلویزیون شیائومی 50P1 بسیار مناسب است و کیفیت تصویر خوب و امکانات عالی را نیز در اختیار شما قرار میدهد. با توجه به امکانات و کیفیت عالی در این تلویزیون میتوان در نظر داشت که یکی از بهترین مدل های بازار است. کاربران نیز به برند شیائومی بسیار علاقه دارند و مدل های شیاومی هم محدود هستند که این مدل از گزینه های بسیار خوب برای خرید خواهد بود. قطعا خرید بدون دغدغه با قیمتی مناسب از انتظارات شما در حین خرید تلویزیون میباشد. برای این منظور هم ما یک پروسه ی خرید عالی در بستری امن برای شما فراهم ساخته ایم. تلویزیون شیائومی 50P1 در فروشگاه شاوینو موجود است و با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما میتوانید با خیال راحت اقدام به خرید این تلویزیون کنید و با پرداخت درب منزل و اطمینان از سالم بودن کالا قبل از تسویه، باعث میشود که شما با خیال راحت به خرید خود بپردازید. از موارد دیگر هم میتوان به داشتن گارانتی معتبر اشاره کرد که کاربران قبل از خرید توجه زیادی به گارانتی دارند و برای این منظور هم، محصولات فروشگاه همه دارای گارانتی معتبر میباشند. ارسال بسیار سریع به همه نقاط کشور هم از ویژگی های خوب خرید از فروشگاه شاوینو میباشد. در آخر میتوان گفت که این تلویزیون با در نظر گرفتن نظر کاربران قبلی که خرید کرده اند، بسیار عالی بوده و با رضایت های زیادی همراه بوده است.

تصویری زنده یا تصویر پر زرق و وضوحی بالا را در این کیفیت QLED با پشتیبانیه ۱.۷ میلیون رنگ میتوان به راحتی تجربه کرد و زندگی نمود . حمایت از طیف وسیعی از رنگ در این حد تلویزیون شیائومی بی شک دنیایی از رنگ را در اختیار بیننده قرار می دهد. شرکت تلویزیون شیائومی کیفیت ۴K را بر صفحه نمایش ۷۵ اینچ LED خود تعبیه کرده است تا تصاویر را بر تلوزیون پخش نموده و مصرف کننده را هر چه بیشتر و تمامتر متقاعد کند . ۳۸۴۰ برای وضوح هر چه بیشتر در پیکسلهای ای تلوزیون شیاومی مدل MI TV Q1 فراهم میکند . سرعت تازه سازی در تلوزیون شیائومی ۷۵ اینچ مدل MI TV Q1 در ۱۲۰ هرتز میباشد که در روان سازیه تصاویر نقش زیبا و گسترده ایفا میکند . کیفیت تصاویر کم فریم را با استفاده از فناوری MEMC با افزودن فریم کیفیت محتوا را بهبود میبخشد . تلویزیون شیاومی ۷۵ اینچ مدل MI TV Q1 به راحتی میتوانید در سیستم اندروید نفوذ کرده و دستگاه خود را کنترل نمایید .

خرید کولر دو تکه از بانه با قیمت مناسب را در فروشگاه بانه یاب از دست ندهید. تلویزیون شیائومی با نام Mi TV یا می تی وی شناخته می شوند. تا کنون 4 نسل از تلویزیون های شیائومی به بازار عرضه شده اند. تلویزیون شیائومی Mi TV 4S جدید تلویزیون نسل چهارم است که با نام های می ال ای دی 4S Mi LED و 4S یا Mi TV 4S global نیز شناخته می شوند. تلویزیون های شیائومی (Xiaomi TV) علاوه بر مدل های بین المللی (Mi TV 4s global) دارای مدل های V53R نیز است که کمی قدیمی تر هستند و کمتر در ایران شناخته شده اند. مشخصه ی اصلی تلویزیون های بین المللی شیائومی (Mi TV 4s global) سیستم عامل آنها است که تلویزیون اندرویدی شیائومی یا اندروید تی وی (Xiaomi Android TV) است. همچنین رام گلوبال یا بین المللی دارای گیرنده های کامل داخلی و خارجی است. مدل های V53R از تلویزیون های شیائومی دارای این دو مشخصه نیستند. شما می توانید تلویزیون شیائومی در مدل های مختلف را از فروشگاه بانه یاب با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

چگونه تلویزیون شیائومی درست کنیم

تلویزیونهای شیائومی نیز از چند فناوری صوتی همزمان استفاده میکند و به طرزی عالی صدا را طنین انداز میکند. فناوریهای دالبی دیجیتال، DTS و Auto Balance تکنولوژیهای صوتی هستند که در تلویزیونهای شیائومی به عالیترین نحو عمل میکنند. و کیفیت تلویزیونهای شیاومی را چند برابر میکند. سیستمهای صوتی و تصویری شیائومی در کل کیفیت صوتی بهتری از سیستمهای سامسونگ دارند. برای درک بیشتر مطالب ذکر شده می توانید بر روی لینک های مقایسه تلویزیون شیائومی با سامسونگ و نیز تلویزیون سامسونگ بهتر است یا شیائومی کلیک کنید. طراحی و دیزاین تلویزیون سامسونگ شیک تر است یا تلویزیون شیائومی؟ تلویزیون جزء وسائلی است که علاوه بر کیفیت و عملکرد آن، طراحی تلویزیون نیز یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب است. هنگام فرق و مقایسه تلویزیون سامسونگ با شیائومی با تفاوت تلویزیون شیائومی و سامسونگ در موارد زیادی روبرو خواهیم شد. اما هر دو در نوع خود عالی هستند. تلویزیون های سامسونگ از طراحی بسیار شیک و جذاب برخوردار هستند که توسط متخصصین دیزاین عالی سامسونگ طراحی میشوند.

  • تصاویر رسمی
  • تصاویر درخشان و با روشنایی عالی
  • زاویه دید 178 درجه بسیار مناسب
  • زاویه دید: 178 درجه

xiaomi tvطراحی این تلویزیون با حاشیه ظریف و باریک از جنس آلومینیوم براق، زیبایی و اطمینان لازمه را به دستگاه بخشیده است. اندازه این تلویزیون در طول ۱۴۸ سانتیمتر و ارتفاع ۸۴ سانتیمتر بوده که یک دستگاه تمام صفحه با نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۴ درصد را فراهم کرده است. پنل تلویزیون شیائومی از نوع IPS با زاویه دید ۱۷۸ درجه بوده که نمایش با کیفیت تصاویر را فراهم میکند. ۲۱۶۰ پیکسل و 4K با نرخ نوسازی مرسوم ۶۰ هرتزی و عمق رنگ bit-10 میباشد. کیفیت صدای تلویزیون شیائومی k4 با برخورداری از تکنولوژیهای دالبی، DTS، Bass Reflex، پشتیبانی از کدکهای صوتی OGG ،AAC ،FLAC ، کنترل صوتی و جستجوی صوتی برتری این مدل را تکمیل کرده است. این مدل دستگاه دو عدد بلندگو داشته که توان هر یک ۸ وات است و در مجموع توان خروجی کلی ۱۶ وات صدا را فراهم میکند. در مجموع میتوان گفت که در بررسی کیفیت تلویزیون شیائومی و تکمیل مرحلهای قابلیتها و امکانات این دستگاه را باید مظهر عملی ضربالمثل آهسته و پیوسته عمل کردن این کمپانی دانست.

آنچه اپرا می تواند در مورد قیمت تلویزیون شیائومی به شما بیاموزد

آیا با جدیدترین لباسشویی سامسونگ آشنا شدهاید؟ البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید ماشین لباسشویی سامسونگ را بخوانید. تلویزیون های هوشمند شیائومی دارای مزیت های بی شماری هستند که به صورت خلاصه آن ها را قیمت تلویزیون شیائومی 65 اینچ 4x بیان می کنم. 1) تلویزیون های شیائومی led هستند که طول عمر بیشتری نسبت به تلویزیونهای LCD دارند و مصرق برق شان نیز کمتر است. 2) قیمت بسیار مناسب تلویزیون شیائومی نسبت به برند های دیگر. 3) هوشمند سازی تلویزیون های شیائومی و سیستم عامل اندروید ANDROID 9 که در تمام سری های آن وجود دارد. 5) استفاده از تراشه Reality Flow و MOTION SMOOTH که این تلویزیون ها را برای گیمر ها به یک گزینه مهم تبدیل می کند زیرا با این قابلیت تصاویز با سرعت بالا بدون هیچ گونه تاری نمایش داده می شوند. 6) پنل بسیار پر قدرت PATCH WALL که بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفت. 7) ریموت کنترل بلوتوثی با تعداد دکمه های بسیار کم ، جستجوگر صوتی و دستیار گوگل که می تواند دسترسی شمارا به شبکه های مختلف را در مدت زمانی بسیار کوتاه انجام دهد. 8)بالاترین مشخصاتی فنی و استفاده از پردازنده مرکزی هسته ای بسیار پر قدرت برای پردازش سریع تر تلویزیون. 9) سیستم صوتی بسیار پرقدرت تلویزیون شیائومی که از کیفیت صداهای متفاوتی همچون DOLBY و DTS - HD پشتیبانی می کند. 10) طراحی ظاهری بسیار شیک و وزن نسبتا سبک با قاب فلزی که می تواند وجه خوبی به مکان مورد نظر شما بدهد. شما در این مقاله با راهنمای خرید تلویزیون هوشمند شیائومی آشنا شدید. همچنین از اهمیت خرید تلویزیون شیائومی آگاه شدید. اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جواب داده شود.

  • نقد و بررسی
  • نرخ به روز رسانی 60 هرتز
  • مانیتور شیائومی سایز 27 اینچ مدل XMMNT27QH
  • رنگ های غیر طبیعی
  • نمایشگر فورکی 4k UHD
  • بلندگو دو کاناله 10 وات

امروزه یک مجموعه جذاب از تلویزیون های شیائومی با کیفیت بالا از HD تا 4K HDR در فروشگاه ها وجود دارد که ابعاد آن ها از صفحه نمایش بزرگ 65 اینچی تا تلویزیون های کوچک 32 اینچی است. ما در این مقاله از تفاوت بین وضوح HD و 4K ، اصول اولیه ویژگی های تلویزیون هوشمند ، اینکه چرا HDR می خواهید و تفاوت بین LED و LCD چیست! از این راهنمای خرید تلویزیون شیائومی استفاده کنید تا تلویزیون مناسب انتظارات و بودجه خود را انتخاب کنید. ما در این مقاله تلاش کرده ایم تا نیاز شما به مشاوره را برای خرید تلویزیون شیائومی برطرف کنیم پس با ما همراه باشید. اندازه صفحه نمایش به میزان نزدیک بودن شما به تلویزیون بستگی دارد. یک قانون خوب این است که باید در فاصله ای از تلویزیون بنشینید که سه برابر بیشتر از ارتفاع صفحه نمایش برای HD و فقط 1.5 برابر ارتفاع صفحه برای 4K باشد.

 

تلویزیون شیاومی

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد kalinab لطفا به بازدید از وب سایت ما.





:: موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








خوش آمدید. ما در اینجا مطالب آموزشی و راهنمای خرید (راهنمای خرید لوازم خانگی ، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، پزشکی و دندانپزشکی) را با بررسی های تخصصی و کارشناسانه قرار میدهیم. امیدواریم که مفید واقع شود. با انتقادات و پیشنهادات خود ما را در این امر یاری کنید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آتش کده و آدرس kolbeyeamo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com