سیستم تصفیه هوا در دستگاه هواساز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 10 بهمن 1401
بازدید : 738
نویسنده : فواد

سیستم تصفیه هوا در دستگاه هواساز

Air Purifierدر دستگاه هواساز فیلتر فلزی، فیلترهای کلاس G1-G4 بهعنوان پیش فیلتر و فیلترهای کیسهای M5-M6-F7-F8-F9 بهعنوان فیلتر­ها باکیفیت تصفیه هوای قیمت تصفیه هوا شیائومی 4 Pro بالا بکار میرود. فیلترهای کلاس H10-H14 عموماً در هواسازهای هایژنیک برای کاربرد­های پزشکی، آزمایشگاهی و اتاق تمیز به کار می­روند. نصب فیلتر­­ها در ریلهای مخصوصی که از ورق گالوانیزه ساخته می­شوند، انجام می­گیرد. در جدول زیر میزان بازدهی کلاسهای مختلف در تصفیه گردوغبار و همچنین بازدهی برای تصفیه ذرات با اندازه 0.4 میکرون آورده شده است. هم­چنین در جدول زیر برای کلاسهای مختلف فیلتر­ها، مقدار افت فشار اولیه و نهایی ناشی از کثیف شدن جهت تعویض و همچنین افت فشار توصیهشده جهت تعویض فیلترها نشان دادهشده است. در شکل زیر متعلقات و لوازم جانبی سیستم فیلتراسیون از جمله تجهیزات جهت اندازه گیری افت فشار هوای عبوری در هنگام عبور از فیلتر و سنجش میزان کثیفی فیلترها نشان داده شده است. 1-فیلتر فلزی: این فیلترها بهعنوان پیش فیلتر در اولین مرحله سیستم فیلتراسیون مورداستفاده قرار میگیرند. این فیلتر از چندین ورقه مشبک فلزی که بهصورت چینخورده هستند و روی یکدیگر در داخل یک قاب فلزی مستقرشدهاند.

  • دارای سیستم یون ساز و کربن فعال
  • حذف گرد و خاک و ذرات ریز و ریزگردها
  • دارای فیلتر Smokestop
  • متراژ پاسخگویی کم
  • شستشوی فیلتر در تصفیه هوا ال جی به چه طریقی است؟

Air Purifierنقطه ضعف این گزینه امکان انتشار ناخواسته ازن است. اما سوال اینکه آیا آنها موثر هستند؟ دوباره پاسخ کوتاه بله است. با این حال، یک دستگاه تصفیه هوا به احتمال زیاد تمام ذرات تشدید کننده را در خانه شما حذف یا خنثی نمیکند. به این دلیل که بسیاری از ذرات میتوانند روی سطوح نرم مانند مبلمان، ملافه و فرش و همچنین سطوح سخت مانند دیوارهای شما بنشینند. یک تصفیه کننده هوا ممکن است به عنوان مکمل فیلتر و سایر استراتژیها برای کمک به خلاص شدن از شر ذرات زیر عمل کند. آلرژنها موادی هستند که میتوانند پاسخهای ایمنی نامطلوبی به شکل آلرژی یا آسم ایجاد کنند. گرده گل، شوره حیوانات خانگی و گرد و غبار از شایع ترین آلرژنهای موجود در هوا هستند. یک تصفیه کننده هوا ممکن است همراه با یک فیلتر هوای ذرات با راندمان بالا (HEPA) کار کند، فیلتری که بیشتر برای به دام انداختن آلرژنهای موجود در هوا شناخته شده است. مانند آلرژنها، ذرات کپک داخل ساختمان میتوانند برای افراد مبتلا به آسم و سایر بیماریهای ریوی خطرناک باشند.

 

چهار دلایل تصفیه هوا اتلاف وقت است

Air Purifierیکی از فیلترهای بکار رفته در اغلب دستگاه تصفیه هوا از نوع هپا است. این فیلتر به عنوان قلب سیستم عمل می کند و قابلیت جذب ذراتی تا ۰٫۳ میکرون را دارد، و از الیاف شیشه، پنبه، فایبرگلاس و یا فیبر با قاب آلومینیومی تهیه شده است. فیلتر هپا High efficiency particulate air یا HEPA توان حذف میزان 97.99 درصد ذرات معلق موجود در هوا را دارد. به دلیل قابلیت و قدرت جذب بالا در این فیلترها موجب شده به عنوان یکی از پرکاربردترین فیلترها درون تصفیه کننده ها بکار گرفته شوند. ذراتی که از پیش فیلتر عبور کرده و جذب نشده اند در این مرحله توسط فیلتر هپا به دام می افتد. این ذرات شامل ویروس ها، باکتری ها، میکروب ذرات ریز می شود. با توجه به قدرت جذب بالای فیلتر هپا علاوه بر استفاده در دستگاه تصفیه کننده هوا در اتاق های عمل جراحی و استرلیزه استفاده می شود. میزان عملکرد این فیلتر به ضخامت و قطر فایبرهای آن بستگی داشته، و بعد از مدتی نیاز به تعویض خواهد داشت.

تصفیه هوا خود را به ماشینی با عملکرد بالا تبدیل کنید

Air Purifierمیزان آلودگی هوا در فصل زمستان در بیشتر شهرها به علامت "خطرناک" رسیده است همه باید برای تصفیه هوا در خانه های خود قدم بردارند این روش های طبیعی آسان و مؤثر است. از آنجا که آلودگی هوای شهرها در سطح خطرناک باقی مانده است، ما 6 روش طبیعی برای پاکسازی در خانه را ذکر کرده ایم. آیا می دانید: هوای داخل خانه شما در واقع 2 تا 5 برابر آلوده تر و سمی تر از هوایی است که در بیرون از آن تنفس می کنید؟ واقعاً وحشتناک است. به طور منظم چکاب سلامتی بروید. همه چیز از تشک های خواب ما تا لباس خواب بچه ها می تواند حاوی مواد شیمیایی مضر و سموم باشد. نمک محصولات کریستال تمایل به کاهش محرک موجود در هوا، عوامل بیماری زا و آلرژن با کشیدن بخار آب از هوا. نمک صورتی هیمالیا یک تصفیه کننده هوا یونی طبیعی است که سموم را از محیط زیست از بین می برد و آن ها را خنثی می کند.

  1. صدای کم
  2. حسگر گرد و غبار
  3. استفاده از نوع تکنولوژی فیلتر هوا
  4. فیلتر هپا HEPA 14 (HEPA 14 Solution)
  5. رفع خستگی بدن و افزایش سوخت و ساز آن
  6. جنس بدنه
  7. حسگر تشخیص آلودگی هوا

Air Purifierیکی از دلایلی که هوای داخل بیشتر آلوده است این است که اکثر ساختمان ها تهویه چندانی ندارند، حداقل در مقایسه با محیط بیرونی. مناطقی که دارای تهویه کم یا بدون تهویه هستند، توانایی بیشتری برای به دام انداختن آلاینده هایی مانند گرد و غبار دارند، ذره ای که بیشتر از هر جای دیگری در خانه ها یافت می شود. مزایای سلامتی دستگاه های تصفیه هوا از کاهش محرکهای آسم و آلرژی گرفته تا جلوگیری از آلودگی مواد کشنده، تصفیهکنندههای هوا میتوانند در هر محیط تجاری و مسکونی از جمله مدارس، بیمارستانها، ادارات و مشاغل مفید باشند. تصفیه کننده های هوا محرک های حملات آسم را از بین می برندهنگامی که در خانه هستید، در یک «خطر سلامت عمومی با اولویت بالا» قرار دارید زیرا بیشترین محرکهای آسم در آنجاست. این محرکها میتوانند شامل سلولهای خشک پوست، کثیفی، گرد و غبار، مونوکسید کربن، پاککنندههای خانگی، اسپریهای خوشبوکننده هوا، دود حاصل از پخت و پز، محصولات رنگ، لوازم آرایشی، عطرها و اسپریهای مو باشند. علاوه بر این، ممکن است هاگ های کپک یا سوسک در محیط کار شما وجود داشته باشد که هر دو محرک حمله آسم هستند. فرشهای جدید نیز میتوانند تهدیداتی را ایجاد کنند زیرا بخار تولید میکنند.

 

میزان هوادهی مناسب- در تاثیر میزان هوادهی شکی نیست.

هرچه فشار استاتیکی بالاتر باشد، صدای دستگاه بالاتر می رود. فیلتر های چند مرحله ای و قوی - فیلتر ها می توانند ذرات مختلف را در اندازه های مختلف در خود نگه دارند و از پخش آنها در محیط جلوگیری کنند. سنسور تشخیص میزان آلودگی محیط- این سنسور به کاربر و مصرف کننده آگاهی می دهد و با کمک آن می توان تشخیص داد که سطح سلامتی هوای محیط در چه میزان است. میزان هوادهی مناسب- در تاثیر میزان هوادهی شکی نیست. اغلب دستگاهها میزان هوادهی را با متر مکعب بر ساعت یا m3/hr نمایش می دهند. به صورت تقریبی و با توجه به میزان فشار استاتیکی می توان گفت که دستگاهی که ۳۰۰ متر مکعب بر ساعت هوادهی دارد می تواند مساحتی در حدود ۴۰ متر مربع را پوشش دهد. CADR و ACH چیست؟ CADR مخفف Clean Air Delivery Rate است که به معنای میزان هوادهی دستگاه تصفیه هوا در واحد cfm یا m3/hr سنجیده می شود.

Air Purifier۹ مزیت دستگاه تصفیه هوا که نباید از آن غافل شوید! همانطور که می دانید بدون غذا می توان تاچند هفته زندگی کرد، بدون آب چند روز اما بدون هوا فقط چند ثانیه. از همین جمله می توانیم به اهمیت هوا در زنده ماندن و سلامت خود پی ببریم. حالا که اهمیت این عنصر را دانستیم؛ برای پاک بودن و خلوص آن نیز باید اهمیت زیادی قائل شویم. دستگاه های تصفیهکننده هوا از فیلترهای تشکیل شده اند و میتوانند 99.7 درصد ذرات معلق موجود در هوا را که در محیط خانه شما در گردش هستند حذف کنند. حذف این آلایندهها میتواند به اثرات فوری و بلندمدتی مانند کیفیت خواب بهتر و افزایش امید به زندگی منجر شود. بر اساس مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری از هر 12 نفر 1 نفر تنگی نفس دارد. افرادی که مبتلا به آسم هستند، لوله های برونشیت ملتهبی دارند. آلایندههایی مانند، گرد و غبار موجود در هوا، می تواند راههای تنفسی آنها را تحریک کند و باعث مشکل در تنفسشان شود.

 

Air Purifierهمه چیز در مورد دستگاه تصفیه هوا بپردازیم. زمانیکه مواد شیمیایی سمی و ترکیبات آلی فرار در هوا پخش می شود به گونه ای که خطری برای سلامتی انسان محسوب گردد، اصطلاحا می گوییم که هوا آلوده شده است. دقت کنید که اگر درست تر بخواهیم بگوییم، وجود چنین ترکیبات شیمیایی در هوا موجب پایین آمدن کیفیت هوا شده و آسیب هایی هم به طبیعت اطراف ما وارد می کند. آسیب هایی همچون سوراخ شدن لایه ازن و… آثار مخرب آلودگی هوا تا آنجاست که به تازگی سازمان جهانی بهداشت طی تحقیقاتی که در این زمینه انجام داده است، به این نتیجه رسیده که زنان بارداری که هوای آلوده تنفس می کنند، احتمال اینکه فرزندشان نارس، زودرس و با وزن کم متولد شود، خیلی بالاست!! آثار مخرب آلودگی تا آنجاست که رشد سیستم عصبی و توانایی های شناختی را با اخلال مواجه کرده و می تواند به آسم و سرطان کودکان منجر شود. اما چه عواملی موجب آلوده شدن هوای شهر می شود؟

دریافت بهترین تصفیه هوا

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت تصفیه کننده هوا شیائومی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.





:: موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








خوش آمدید. ما در اینجا مطالب آموزشی و راهنمای خرید (راهنمای خرید لوازم خانگی ، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، پزشکی و دندانپزشکی) را با بررسی های تخصصی و کارشناسانه قرار میدهیم. امیدواریم که مفید واقع شود. با انتقادات و پیشنهادات خود ما را در این امر یاری کنید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آتش کده و آدرس kolbeyeamo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com