هیتر الکتریکی هوشمند Smartmi


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 8 بهمن 1401
بازدید : 731
نویسنده : فواد

هیتر الکتریکی هوشمند Smartmi؛ مناسب ترین گزینه برای روزهای سرد

هیتر خانگیهیتر الکتریکی هوشمند Smartmi یکی از جذاب ترین محصولات شیائومی در روزهای سرد به شمار می رود. لوازم خانگی هوشمند شیائومی توسط «کرادفاندینگ» تولید و روانه بازار فروش می شود. این اصطلاح در بسیاری از کشورهای جهان رواج دارد و تولیدکنندگان برای ساخت محصولات خود از این رویه استفاده می کنند. در این میان بد نیست در مورد این شیوه کمی صحبت کنیم. این شیوه توسط مصرف کنندگان حمایت و برخی از هزینه های مربوط به ساخت یک محصول توسط آنها پرداخت می شود. همچنین در زمان عرضه محصول برای آنها شرایط خوبی در نظر گرفته می شود. این شیوه کمی شبیه پیش فروش محصولات است اما تفاوت جالب توجه این موضوع را باید حمایت مالی مصرف کنندگان قبل از آغاز ساخت محصول در نظر گرفت. هیتر الکتریکی هوشمند Smartmi با چه قیمتی روانه بازار فروش می شود؟ هیتر الکتریکی هوشمند Smartmi بیشتر از بسیاری از محصولات این برند مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است.

  • از نزدیک شدن کودکان به بخاری برقی خودداری کنید
  • چرخش دستی به طرفین
  • فاصله از اجسام قابل اشتعال
  • از سالم بودن المنت برقی فن هیتر اطمینان حاصل کنید

هیتر خانگیحداکثر قدرت این هیتر 1300 وات می باشد و به طور متناوب می توانید به برق شهری 110 یا 220 ولت متصل نمایید. این هیتر دقت بالایی داشته و در حین کار تغییر دمایی آن نهایت تا 2 درجه می باشد. مهم ترین خصوصیات هیتر کوییک tr1300 پرتاب باد چرخشی آن است. این ویژگی از حرارت بیش از حد، سوختگی و آسیب های احتمالی به بورد جلوگیری می کند. دارای سه شبکه قابل تنظیم است. هر شبکه قابلیت تنظیم دما، زمان و پرتاب باد را دارد که بنا بر تشخیص تعمیرکار می تواند کاملاً متفاوت باشد. قسمت پشتی هیتر تک کاره کوییک 1300 مانند بیشتر هیترهای شرکت کوییک دارای سوییچ، محل اتصال کابل برق و اتصال کابل آنتی استاتیک است. وقتی دسته هیتر را برمی دارید، بصورت خودکار روشن می شود. به محض اینکه روی پایه نگهدارنده بگذارید، بصورت خودکار خاموش می شود. دلیل اصلی این امر وجود سنسور در دسته هیتر است که ایمنی، عمر المنت دسته هیتر را افزایش می دهد.

نحوه آموزش هیتر شیائومی

هیتر شیائومییکی از دغدغههای بسیاری از افراد در فصل زمستان گرم کردن محل زندگی خویش است. بدون شک برای گرم کردن فضاهای بزرگ گزینههای متنوعی وجود دارد، اما برای فضاهای کوچک و همچنین مکانهایی که در کل شبانه روز مورد استفاده قرار نمیگیرند میتوان انتخاب را به خرید فن هیتر محدود کرد. برای انتخاب یک وسیله مناسب بهترست با نکات کلیدی کاربری آن آشنا شوید که در ادامه به مهمترین آنها و قیمت فن هیتر میپردازیم. یکی از نقاط قوت فن هیتر اینست که علاوه بر اینکه فضا را به خوبی و با سرعت گرم میکند، از به هدر رفتن گرما هم تا حد زیادی جلوگیری میکند. به لطف بهره مندی از فن در طراحی ساده و پرکاربرد این ابزار، گرما از طریق فن به اطراف وزیده شده و در فضا پخش میشود. از جمله مواردی که بر محبوبیت این ابزار میافزاید کم مصرف و کم هزینه بودن آنهاست که میتوان به عنوان یک وسیلهی گرمایشی برای طولانی مدت روی آن حساب کرد.

یک سلاح مخفی برای هیتر شیائومی

هیتر خانگیThanks to its precise digital thermostat, the Xiaomi S heater ensures that it maintains a constant temperature at the pre-set level. What sets the Mi Smart Space Heater S apart from the rest of the heaters in this price range is the close attention to detail. To begin with, all the edges and corners are rounded, هیتر بخاری برقی هوشمند شیائومی مدل Xiaomi Smart Tower Heater Lite 2022 to avoid injuries from knocks; and its legs are anti-slip. In addition, it will be very easy to transport and store thanks to its light weight of 5.7 kg and its handle. And, of course, it can be used in the bathroom thanks to its IPX4-certified waterproofing. Here's the smart part! Connect the Mi Smart Space Heater S radiator via Wi-Fi and the Mi Home app and control it with your smartphone from anywhere. Turn it on when you leave work so that when you get home the room is already warm; raise or lower the temperature without moving from the sofa or bed, etc. You can also control it by voice thanks to its Google Assistant and Amazon Alexa support. Or use the traditional method through its buttons. Always feel comfortable at home with Xiaomi and its smart home products. Buy Xiaomi Mi Smart Space Heater S in Midigi, your trusted online shop.

بخاری هوشمند شیائومییکی از سریعترین و بی دردسرترین راهها برای گرم کردن محیط، تهیه هیتر برقی است. دستگاههای گرمایشی که از جریان برق برای تولید گرما استفاده میکنند و در انواع و اقسام مختلف، ما را در بازار محاصره کردهاند. بخاری برقی هوشمند شیائومی مدل KRDNQ03ZM فاقد آلودگیهای فسیلی، دارای راندمان بالا و طراحی شیک برای دکوراسیون خانه و محل کار شما است. این بخاری برقی هوشمند با قابلیت تنظیم دما در 6 سطح، المنت سرامیکی PTC پر بازده و طراحی شیک و مینیمال برای همه محیطها مناسب است. ظاهر شیک و شکیل بخاری برقی هوشمند شیائومی KRDNQ03ZM، یکی از مهمترین دلایلی است که افراد سختپسند را به سمت خرید این محصول ترغیب میکند. استفاده هنرمندانه از رنگ سفید در ظاهر مینیمال این هیتر برقی، جلوهای به وجود آورده که با فضاهای مختلف و سبک دکورهای گوناگون، هماهنگی داشته باشد. در مقایسه با راندمان بالایش، ابعاد جمعوجوری داشته و فضای کمتری را به اشغال خود درمیآورد. در بخش فوقانی محصول یک خشککن متحرک یا همان آویز لباس را میبینیم که با باز کردن آن، میتوانید لباس و پارچه مورد نظر را خشک کنید.

قیمت تجهیزات گرمایشی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد.

بخاری هوشمند شیائومیاین مدل با برق 220 ولت کار میکند و ابعاد بزرگتری دارد. لیست قیمت بخاری برق بزرگ را در این صفحه از آرتا الکتریک میتوانید مشاهده و بررسی کنید. قیمت هیترهای گرمایی در بازار متنوع است، و این تنوع در زمان انتخاب و خرید باعث سردرگمی میشود. قیمت تجهیزات گرمایشی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. توان مدلهای پرفروش در بازار معمولا بین 1000 تا 2500 وات است. معمولاً هر چقدر توان بیشتر باشد، بخاری گرمای بیشتری تولید میکند و قیمت بالاتری دارد. با توجه به متراژ، توان را انتخاب کنید. البته به این مسئله توجه داشته باشید که هر چقدر وات دستگاه بیشتر باشد، مصرف برق آن نیز بیشتر است. خرید یک بخاری برقی فن دار باعث میشود که با وات کمتر محیطهای بزرگتری را بتوانید گرم کنید. از طرفی حتماً توجه کنید که بخاری برقی کم مصرف خریداری کنید، زیرا در این حالت راندمان بالایی دارد و تمامی توان دستگاه به انرژی گرمایشی تبدیل میشود.

سریعترین و بهترین روش هیتر خانگی

هیتر خانگیدر فصول سرد سال اولین چیزی که برای گرم کردن خانه و محل کار نباز داریم یک وسیله گرمایشی است. بخاری های گازی قدیمی به دلیل مشکلاتی مانند گازگرفتگی و مصرف زیاد منابع گاز رو به انقراض هستند و مدل های برقی جای آن ها را گرفته اند. با این حال شرکت های بزرگی مانند شیائومی تلاش کردند تا وسایل گرمایشی مناسبی جایگزین مدل های قدیمی طراحی و تولید کنند. یکی از این وسایل است که به طور خلاقانه و هوشمند طراحی شده که بدون نیاز به لوله کشی گاز و عدم تولید آلودگی هوا به خوبی فضای مورد نظر را گرم می کند. هیتر برقی شیائومی ۱S همچنین قابلیت کنترل از راه دور، سنسور هوشمند تشخیص دما، توان ۲۲۰۰ وات و امکان گرم نمودن تا حداکثر ۱۵ مترمربع را دارد. در ادامه قصد داریم بیشتر با این هیتر برقی آشنا شویم. در وهله اول با نگاه به این بخاری متوجه طراحی همیشگی شیائومی می شویم. طراحی زیبا، ساده و مینیمال و در رنگ سفید است و ابعاد جمع و جوری داشته و با وزن ۶ کیلوگرمی به راحتی قابل حمل است.

  • جت هیتر دوگانه سوز
  • قابلیت کنترل عملکرد با استفاده از ترموستات
  • توان فن هیتر برقی ۳۰۰۰ وات است؛
  • دارای سیستم قطع کننده در شرایط اضطراری
  • دارای محل جمعآوری سیم

بخاری هوشمند شیائومیاگر قصد بخاریبرقی یا هیتربرقی را دارید نکاتی را باید مدنظر خود قرار بدهید. طبیعتاً تنوع محصولات موجود در بازار ممکن است شما را دچار سردرگمی در انتخاب کالای مورد نیازتان کند. پس ابتدا حتماً باید به ابعاد مکان مورد نظر خود توجه کنید. چرا که هرکدام از این محصولات کاربرد خاص خود را دارد و انتخاب اشتباه، به شما ضرر وارد خواهد کرد و البته در مصرف انرژی با مشکل روبرو خواهید شد. دیگر اینکه باید قابلیتهای محصول مورد نظر را مورد توجه قرار دهید. امکاناتی از قبیل ترموستات، فن و کلید ایمنی دستگاه. حتماً پیش از خرید به این نکات دقت کنید. لازم است بدانیم هیتر و بخاری از لحاظ مکانیزم تولید گرما تشابه زیادی دارند. اما تفاوت اصلی این دو در کاربرد آنهاست. بخاریهای برقی معمولا برای استفادههای خانگی به کار میروند؛ محیطهایی با ابعاد کم و سقفهای نسبتاً کوتاه که به راحتی گرم میشوند. اما هیتر در واقع برای استفادههای صنعتی مناسبتر هستند؛ فضاهای بزرگ مثل سولهها، سالنهای پرورش قارچ و گلخانهها، کارخانهها، مراکز تولیدی بزرگ، مرغداریها، سالنهای سینما، آمفیتئاتر و محیطهایی از این دست که به آسانی نمیتوان گرمایش آن را تأمین کرد.





:: موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








خوش آمدید. ما در اینجا مطالب آموزشی و راهنمای خرید (راهنمای خرید لوازم خانگی ، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، پزشکی و دندانپزشکی) را با بررسی های تخصصی و کارشناسانه قرار میدهیم. امیدواریم که مفید واقع شود. با انتقادات و پیشنهادات خود ما را در این امر یاری کنید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آتش کده و آدرس kolbeyeamo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com