لپ تاپ ایسوس سری K


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 1 بهمن 1401
بازدید : 674
نویسنده : فواد

لپ تاپ ایسوس سری K

  • کارت گرافیک قدرتمند (GPU)
  • حجم گرافیک اختصاصی: 16 گیگابایت
  • اندازه صفحه نمایش: 6اینچی
  • لپ تاپ های شما ، استوک کدام کشورهستند ؟
  • Core i7
  • گرافیک قوی
  • لپ تاپ ایسر مدل Nitro 5 AN515
  • مدل CPU یا پردازنده مرکزی: 11th-generation Intel Core i3 - i7

laptopپردازنده مرکزی لپ تاپهای VIVOBOOK K SERIES آخرین ورژن پردازندههای Intel Core™ i7 است. برای گرافیک این دستگاهها نیز از سری NVIDIA GeForce® GTX™ 9 خرید hp victus 16 استفاده است. علاوه بر این، فناوریهای نوآورانه انحصاری ASUS که در این لپ تاپها به کار رفته، آنها را به سطح بالاتری از سرعت و کیفیت ارتقا داده است. ایسوس برای جلوگیری از مشکلات گرمایشی سخت افزارهای لپ تاپ، آنها را به فناوری ASUS IceCool مجهز کرده، که دمای سطح تماس استراحتگاه با دست کاربر را بین ۲۸ تا ۳۵ درجه حفظ میکند. صفحه نمایش این لپ تاپ از نوع LED است. همان طور که میدانید پنلهای LED نور آبی ساطع میکنند، که باعث ایجاد مشکلات چشمی میشود. ولی ایسوس در لپ تاپهای سری k حالت ASUS Splendid Eye Care را در نظر گرفته، که بهطور مؤثری نور آبی را کاهش میدهد و از چشمها در برابر خستگی محافظت میکند. پد لمسی Smart Gesture این دستگاه، عملکرد بسیار دقیقی دارد و میتواند چند لمس همزمان را درک کند.

همچنین سرعت برخی لپتاپهای گیمینگ به ۳۶۰ هرتز میرسد.

laptopبهترین لپتاپهای گیمینگ (gaming laptop) در اشکال و اندازههای مختلف برای نیازها و بودجههای مختلف تولید و به بازار عرضه میشوند. مسلما با یک مدل گران قیمت با بالاترین گرافیک و بهترین نمایشگر بهترین سطح کیفیت بازی را تجربه میکنید، اما بسیاری از ما نمیتوانیم چنین سیستمی با این میزان کیفیت را بخریم. انتخابهای دیگر مقرونبهصرفه و لپتاپ استوک گیمینگ نیز در بازار موجود هستند که با قیمت مناسبتری عرضه میشوند. خوشبختانه، امروزه گزینههای بیشتری برای انتخاب سیستم بازی، از لپتاپهای گران قیمت گرفته تا لپتاپهای استوک گیمینگ وجود دارد. برخی با کارتهای گرافیکی فول سایز Nvidia GeForce RTX عرضه میشوند، در حالی که برخی دیگر به سراغ طرحهای کارآمدتر Max-Q میروند که شاسی نازکتر و فن کم صداتری دارند. در حالی که بسیاری از بهترین لپتاپهای گیمینگ با صفحه نمایش 1080p و نرخ تازهسازی بالا عرضه میشوند، برخی از آنها دارای صفحه نمایش 4k هستند. همچنین سرعت برخی لپتاپهای گیمینگ به ۳۶۰ هرتز میرسد. بهترین لپتاپهای 4k به اندازهای زیبا هستند که شما را مسحور خود میکنند.

 

laptopسازنده حداکثر TDP 47 وات را مشخص می کند. با این حال، این نرخ شامل پردازنده گرافیکی HD 4600 یکپارچه می شود، به طوری که احتمالاً در محاسبات پردازنده خالص، نرخ کمتری به دست می آید. حالت Turbo تقریباً همیشه زمانی که تمام هستهها در آزمایش با Prime95 و سایر ابزارهای مورد نیاز پردازنده بارگذاری شده بودند، به 3 گیگاهرتز میرسید. یعنی حدود یک ربع که سیستم خنک کننده لپ تاپ با تمام سرعت کار کرد. هسته ها به سرعت به حد مجاز دمای 100 درجه سانتیگراد نزدیک شدند و پردازنده سرعت کلاک آن را کاهش داد. این مقدار قابل قبول است که پردازنده حتی پس از یک ساعت بارگذاری کامل روی پردازنده و کارت گرافیک فقط تا حداکثر 2.8 گیگاهرتز داون کلاک کرد و کمتر از کلاک پیش فرض 2.4 گیگاهرتز افت نکرد. توربو به طور کلی در حالت باتری بسیار کاهش می یابد، اگرچه گزینه های صرفه جویی در انرژی روی "عملکرد بالا" تنظیم شده است.

اصول لپ تاپ که از امروز می توانید بهره مند شوید

laptopسلام ميخواستم بپرسم مك بوك اير مدل md761 چه رنگهايى داره؟ سلام اين شايعه هايى كه راجع به مشكل واى فاى مك بوك اير هاى ٢٠١٣ ميگن درسته؟ و اينكه به نظرتون من مك بوكم رو بدون گارانتى بخرم ايرادى داره؟ گارانتی یک آپشن اختیاری است و تنها برای اطمینان از اینکه مشتری تا مدتی نگران هزینه های جانبی دستگاه نباشد ما توصیه نمی کنیم هیچ دستگاهی را بدون گارانتی خریداری نمائید هر چند آن دستگاه ساخت شرکت APPLE باشد ! اساسا برتری مدل ME864 نسبت به مدل ME662LL/A چی هست؟ و اینکه با توجه به اینکه اسکرین های رتینا سریعتر داغ میشن، شما برای یه کاربر عادی که استفاده زمانی نسبتا طولانی از لپ تاپ داره استفاده از مدل های رتینا رو توصیه می کنید یا مک بوک ایر؟ برای کابر عادی صفحه نمایش رتینا خیلی قابل استفاده نیست این صفحه نمایش با وضوح و کیفیت بالا بیشتر مناسب طراحان و گرافیست هاست . شنیدم کار با مک بوک کمی سخته میخواستم ببینم حقیقت دارد یانه؟

با صفحه نمایشی که در این لپتاپ استوک قرار داده اند می توان به تماشای فیلم ها و تصاویری با کیفیت بالا که درک جزییات در آن لذت بخش و مهم است، نشست. این صفحه نمایش دارای فناوری TFT بوده که میتواند تا ۱۶ میلیون رنگ متفاوت را تشخیص و نمایش دهد. شرکت اچپی کاری کرده که لپتاپ 15 اینچی اچ پی مدل ProBook 655 G1 بتواند در شرایط گوناگون کارایی مناسبیداشته باشد. از خوبیهای این صفحه نمایش مات بودن آن است. این مات بودن باعث می شود تا نور محیط را بازتاب ندهد و چشم کاربر اذیت نشود. از آنجایی که با یک لپتاپ دانشجویی و یا مناسب برای مصارف خانگی و اداری مواجه هستیم، پورتهای مختلفی را هم روی آن مشاهده می کنید. این لپتاپ از کارت خوان پشتیبانی میکند و دارای پورت شبکه LAN است (وجود پورت شبکه به این معنی است که می توان این لپتاپ را در شبکههای کامپیوتری LAN استفاده کنیم.) و پورت HDMI روی آن دیده می شود.

کمپانی گیگابایت در سال 1986 در تایوان با هدف تولید قطعات سختافزاری به ویژه مادربرد وارد دنیای دیجیتال شد. این شرکت در راستای توسعه فناوری اطلاعات اقدام به تولید لاین لپتاپ کرد. این شرکت در سالهای اخیر در بازار ایران ورود کرده و در بین کاربران از محبوبیت نسبی برخوردار شده است. این شرکت آمریکایی در سال 1975 توسط بیل گیتس و پل آلن تاسیس شد. مایکروسافت در حال حاضر بزرگترین شرکت نرمافزاری جهان است. اما دایره فعالیت خود را توسعه داده و اقدام به تولید PC و تبلت کرده است. محصولات برند مایکروسافت با ظاهر زیبا و ظریف بیشتر شبیه به تبلتها هستند. این کمپانی با ارائه محصولات خود تحت عنوان سرفیس در پی اجرای نرمافزار فوقالعاده خود روی دستگاههای قوی بوده است. برای خرید لپ تاپ قبل از هر چیزی باید نیاز خود را از داشتن آن بدانید. اولویت های خود را مشخص کنید و سپس اقدام به خرید کنید. شما براساس اولویتها میتوانید نوع کاربری را تشخیص دهید.

  • دقت صفحه نمایش: UHD (3840 x 2160) LED touchscreen
  • اچ پی مدل Pavilion Gaming 15
  • عمر باتری ضعیف
  • اندازه صفحه نمایش: 13.3 اینچ
  • حافظه رم با ظرفیت بالا(حداقل ۱۶GB)
  • مدل GPU یا پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce MX450
  • تفاوت MBR و GPT در هنگام پارتیشن بندی هارد

laptopدر بخش گرافیکی، شاهد پردازنده NVIDIA GeForce MX150 25W می باشیم. صفحه نمایش 13.3 اینچی و 2 پورت USB 3.1، از دیگر مشخصات این محصول می باشند. این دستگاه شگفت انگیز از ریزر، دارای مشخصات هیجان انگیز برای گیمینگ می باشد. وزن 2.75 کیلوگرمی به همراه پردازنده Core i7 10875H، این محصول را متمایز نشان می دهد. رم 16 گیگابایت DDR4، حافظه داخلی 512 گیگابایت SSD، پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 2070، صفحه نمایش 17.3 اینچ، 3 پورت USB 3 و 2 پورت USB Type C، از دیگر امکانات و مشخصات این محصول می باشند. در حال حاضر محصولات برند ریزر در قیمت های گوناگونی یافت می شود. با توجه به اینکه محصولات این برند با کیفیت و قدرتمند می باشند، انتظار می رود قیمت این دستگاه ها نیز بالا باشند. با بررسی های انجام شده، مشخص شده است که این محصولات در رنج قیمتی 25 الی 150 میلیون تومان، یافت می شوند. گیمر ها، دسته ای از خریداران کامپیوتر و لپ تاپ ها می باشند.

لپ تاپ آن! درس از اسکار

laptopخرید لپتاپ ایسوس با بهترین قیمت بسته به اینکه شما آن را برای چه هدف و کاربردی میخرید متفاوت خواهد بود. تقسیم میشود. اگر دانشجو هستید یا یک گیمر حرفهای حتماً خرید بهترین مدل لپتاپ ایسوس کار شما را حل میکند. بالابودن فروش لپتاپ ایسوس نشاندهنده پرطرفدار بودن این محصول است. از سری لپتاپ ایسوس قیمت مناسب میتوان به لپتاپ ویووبوک ایسوس اشاره کرد. این سری با رنگهای متنوع، زیبا و طراحی خلاقانه بیشترین طرفداران لپتاپهای ایسوس را به خود اختصاص داده است.لپتاپی همهکاره با کاربرد اداری خانگی و بعضاً مهندسی بوده و بسیار سبک و جز لپتاپهای قابلحمل ایسوس است. صفحهنمایش این سری لپتاپ ایسوس از سایز 11.6 تا 15.6 اینچ متغیر است. لپتاپهای جدید سری Vivobook ایسوس دارای ویندوز 11 پرو، پردازندههای نسل دوازدهم اینتل، پردازندههای سری شش AMD و پردازندههای گرافیکی لپتاپ NVIDIA® GeForce RTX™ 3070 Ti هستند. لپتاپ ایسوس جدید با نام راگ که جزء قدرتمندترین لپ تاپ های گیمینگ هستند به بازار عرضه شدند. این سری با شعار «جمهوری گیمرها» معرفی شدند.

کالاتیک یکی از بزرگترین فروشگاههای لوازم دیجیتال است که سبدی متنوع از کالاهای پرطرفدار از برندهای معتبر را در کنار قیمت های شگفتانگیز به کاربران ارائه میدهد. در کالاتیک میتوانید نسبت به خرید گوشی موبایل از برندهای مطرح، خرید لوازم جانبی انواع گوشی و تبلت، خرید ساعت هوشمند و دستبند سلامت و خرید لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر اقدام کنید. ما همواره تلاش میکنیم لوازم جانبی پرطرفدار و محبوب هر محصولی که در سایت کالاتیک موجود میشود را با برچسب قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار دهیم. در صورتی که نسبت به خرید گوشی یا محصول دیگری علاقهمند شدهاید، اما لوازم جانبی مدنظرتان موجود نیست، میتوانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و نسبت به موجود شدن اقلام مدنظرتان اقدام کنید. واحد تامین کالاتیک در صورت امکان، نسبت به موجود کردن محصول یا محصولات مدنظرتان در اسرع وقت اقدام خواهد کرد. کالاتیک همواره مشتریمداری را الگوی خود قرار میدهد تا اجناس اصل در اختیار کاربران قرار گیرد و از فروش گوشی یا هر محصول دیگری که بهصورت هایکپی باشد، خودداری میکند. کاربران محترم کالاتیک میتوانند نسبت به خرید اقساطی گوشی موبایل یا سایر محصولات مدنظرشان از فروشگاه اقدام کنند و در زمان خرید از سرویسدهندگانی مانند ایزی پی، ازکی وام یا وامینه خدمات دریافت کنند. کالاتیک در برنامههای منظم یا مناسبتهای خاص اقدام به فروش گوشی، تبلت، ساعت هوشمند، هندزفری یا سایر محصولات با تخفیف استثنایی میکند. شما میتوانید از شبکههای اجتماعی کالاتیک نسبت به دریافت کد تخفیف یا مطلع شدن از جشنوارههای فروش ویژه مطلع شوید. همچنین آخرین تخفیفات کالاتیک در صفحه اصلی سایت بهصورت بنری، اطلاعرسانی میشود یا میتوانید از صفحه مخصوص تخفیفهای روز نسبت به آخرین تغییرات در قیمت کالاها مطلع شوید.





:: موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








خوش آمدید. ما در اینجا مطالب آموزشی و راهنمای خرید (راهنمای خرید لوازم خانگی ، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، پزشکی و دندانپزشکی) را با بررسی های تخصصی و کارشناسانه قرار میدهیم. امیدواریم که مفید واقع شود. با انتقادات و پیشنهادات خود ما را در این امر یاری کنید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آتش کده و آدرس kolbeyeamo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com