نقد و بررسی هیتر برقی شیائومی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 5 بهمن 1401
بازدید : 655
نویسنده : فواد

نقد و بررسی هیتر برقی شیائومی Xiaomi Smartmi Air Heater

هیتر شیائومی

  • جداره داخلی فلزی جهت افزایش انتقال دما به محیط
  • دارای خروجی باد گرم و سرد
  • هیتر تابشی
  • سیم برق 80 سانتی متری
  • سنسور ایمنی در برابر افزایش دما

هیتر خانگیThe Fleet Air Arm Museum's Aircraft Carrier Experience, قیمت هیتر شیائومی S a recreation of a 1970's HMS Ark Royal. هوا کم کم رو به سردی میرود و باید به فکر وسایل گرمایش باشیم. علاوه بر تجهیزات گرمایشی رایج مانند بخاری و شوفاژ، دستگاههای برقی گرمایشی هم وجود دارند که میتوانند گرمابخش روزهای سرد باشند. هیترها از انواع رایج و پر کاربرد این دستگاههای گرمایشی هستند که در سایزهای کوچک و بزرگ عرضه میشود و جریان هوای گرم مطبوعی تولید میکنند. در این ویدیو هیتر سیماران مدل SFH-۹۱۰BE را بررسی میکنیم که سایز خوبی برای استفاده در خانه یا محل کار دارد. تیاندا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفهای دارند، فراهم میکند. اگر فکر میکنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به تیاندا مگ تَلِنت بپیوندید. Hall 3 is a recreation of the HMS Ark Royal, an aircraft carrier with a long history. The floor is done up like the flight deck, the end walls show the carrier launches and recoveries.

پنج راه‌ها سکسی برای بهبود هیتر شیائومی شما

هیتر شیائومیهیتر آب شیائومی، وسیله ای جهت گرم کردن و تصفیه آب است که با نصب شدن داخل کابینت آشپزخانه، می توانید آب را تا 6.6 لیتر ذخیره کند. آب ذخیره شده برای استفاده روزانه مانند شستن دست ها، ظروف، سبزیجات و غیره به کار می رود و کمک خوبی برای آب گرمن آشپزخانه است. توان خروجی این گرمکن آب برابر با 1500 وات، میزان خروجی آب گرم تا 63 درصد است. این هیتر با استفاده از تکنولوژی فوم مایع فشرده به کار رفته در یخچال و فریزر ساخته شده است و به طور موثر از کاهش گرما در برابر رسوب جلوگیری کرده و عایق بندی با کیفیتی دارد. این دستگاه دارای میله های منیزیم با خلوص بالا است که باعث می شود تا آبی با کمترین میزان رسوب تامین شود. و گرمایش اتوماتیک و طراحی اتوماتیک خاموش کردن پشتیبانی می کند. این هیتر آب داخل کابیتی شیائومی همچنین دارای ویژگی های ایمنی مانند حفاظت در برابر نشت، درجه حرارت بالا، فشار بالا و غیره نیز است. kalinab.com 

بدون شک دوست نخواهید داشت که در تمام مدتی که دستگاه روشن است صدای دائمی گوش شما را آزار دهد. ازاینرو به عدد دسیبل فن هیتر باید توجه شود. هرچه میزان آن کمتر باشد، صدای کمتری تولید خواهد شد. چند سطح از صدای رایج وجود دارد که با توجه به آن میتوان تصمیم گرفت چه صدایی برای شما قابلتحمل است. 30 دسیبل تقریباً برابر با سطح صدای معمولی یکخانه ساکت است. 50 دسیبل تقریباً برابر با صدای فضای آرام داخل ماشین در زمان رانندگی است. 60 دسیبل با صدای مکالمه معمولی برابر است. 70-80 دسیبل با صدای جاروبرقی برابر خواهد بود. یکی از اصلیترین و مهمترین قابلیتهای یک فن هیتر وجود ترموستات در آن است. فن هیتر استاندارد از قابلیت ترموستات برخوردار است. ترموستات به فن هیتر کمک خواهد کرد تا بیشازحد داغ نشود. ازاینجاکه داغ شدن فن هیتر روی طول عمر دستگاه تأثیر دارد و عملکرد آن را تحت تأثیر قرار میدهد وجود ترموستات باعث افزایش طول عمر دستگاه خواهد شد.

بدیهی است که در فصل زمستان و با سرد شدن هوا وسایل گرمایشی از جمله مهمترین لوازم خانگی مورد نیاز است. برای گرم کردن محیط زندگی و محل کارتان از لوازم گرمایشی مختلفی میتوانید استفاده کنید یکی از این موارد هیتر و بخاری برقی است. هیتر برقی با توجه به ابعاد و انرژیای که تولید میکند قادر است یک اتاق، مغازه، حمام و محیطهای کوچک را گرم کنید. خرید هیتر برقی بیشتر به افرادی توصیه میشود که قصد استفاده از این دستگاه را در محیطهای کوچکتر دارند. تقسیمبندی میشود و به راحتی میتوانید بعد از بررسی مشخصات مدلهای مختلف کارایی هرکدام را در نظر بگیرید و مطابق با نیازتان خرید کنید. برخی از بخاری های برقی قابلیتهای متنوعتری دارند. برای مثال برخی از مدلها مجهز به ترموستات هستند و میتوانید وضعیت دما را شخصیسازی کنید. تایمر هم جزو این قابلیتهاست که امکان زمانبندی تولید گرما را به شما میدهد و حتی میتوانید مشخص کنید که در چه زمانی بخاری خاموش شود.

بخاری هوشمند شیائومیمعمولا به کمک جریان همرفتی و رسانش باعث انتقال گرما به کف اتاق و سپس محیط میشود. هزینه نصب آن ارزانتر از سیستم گرمایش از کف هیدرونیک است. گاهی اوقات ممکن است به خاطر رسوب جرم در سیستم گرمایش از کف، گرمای آن دیرتر از سیستمهای همرفتی فندار به محیط منتقل شود. پمپهای حرارتی برقی نوعی سیستم گرمایش الکتریکی هستند که از چرخه فشردهسازی مکانیکی برای گرفتن گرما از بیرون استفاده میکنند و سپس آن را به داخل ساختمان منتقل میکنند. معمولا در آبوهوای سرد، آنها گرما را به داخل منتقل میکنند و در آبوهوای گرم، میتوانند جهت انتقال گرما را معکوس کرده و به عنوان یک واحد تهویه و خنککننده هوا عمل کنند. این پمپهای حرارتی کارایی بالایی دارند و برای آبوهوای معتدل نیز مناسب هستند. اگرچه آبگرمکنهای برقی از نظر فنی یک بخاری برقی محسوب میشوند، اما قادر به گرم کردن هوا یا فضای یک اتاق نیستند. در واقع آنها فقط آب را گرم میکنند و این آب میتواند برای استحمام، شستن لباس و ظرف یا سایر نیازها مورد استفاده قرار گیرد.

ایمنی یکی از مواردیست که باید به آن دقت فراوان شود. ایمنی فن هیتر با برخورداری از قابلیت سوییچ ایمنی و سیستم ایمنی در مقابل افزایش درجه حرارت بهترین انتخاب را برای مشتریان فراهم میکند که برای گرم کردن محیط کوچک زندگی و کار خود دنبال یک وسیله گرمایی مطلوب هستند. تا زمانی که دستگاه روی سطح صاف و هموار نبوده قفل ایمنی اجازه ی شروع کار را به آن نمیدهد. سیستم ایمنی هم در بیشتر مدلها به صورتیست که اگر حرارت فن هیتر از یک حد مشخص شده بگذرد، دستگاه به طور اتوماتیک خاموش شده یا از جریان الکتریکی کاسته میشود. برای خرید فن هیتر توصیههای ایمنی کاربری دستگاه را در اولویت قرار دهید و از چگونگی کار با آن و ویژگیهای متنوع آن اطلاع کامل حاصل کنید. فن هیتر گرمای المنت تعبیه شده در بطنش را از طریق فن به محیط انتقال میدهد، اساساً این وسیله بازدهی بسیار خوبی دارد و با چرخش هوا، محیط را در کمترین زمان به دمای مطبوع میرساند.

وقتی بخاری هوشمند شیائومی Grow Too Rapidly، This is What Occurs

بخاری هوشمند شیائومیبرند کوییک در سال ۱۹۹۴ در چین تاسیس شد و از همان ابتدا با پیشرفت علم و فناوری توانست یکی از بهترین برندها در صنعت الکترونیک و تولید محصولات لحیمکاری از قبیل هیتر و هویه شود. وجود یک تیم مهندسی و حرفهای سبب شده است تا کیفیت و خدمات این برند به کاربران روز به روز بیشتر شود. Quick در ایران بیتردد محصولات برند کوئیک در بین تعمیرکارن از محبوبیت ویژهی برخوردار است. وجود محصولات با کیفیت و عالی و متعدد محصولات باعث شده تا نیاز یک تعمیرکار در حوزه تعمیر گوشی موبایل را برآورده شود. از قدیمیترین و معروفترین کوئیک در بین همکاران میتوان Quick 700 را نام برد که یک محصول با دو قابلیت عالی، هیتر و هویه همچنین Quick ۷۰۰ را میتوان به عنوان یک محصول نوستالژیک نیز نام برد! محصولات برند کوییک با توجه نیاز کاربران و پیشرفت فناوری روز به روز در حال تغییر و بهبود هست. پیشرفت در حوزههای هوشمندسازی، قدرت موتور، خروجی هوای نازلها، سرهویههای مخصوص، ظاهر و…

  • به آسانی قابل حمل هستند
  • پیچ گوشتی تخت یا دوسو
  • توان آن ۱۸۰۰ وات است؛
  • میزان پوشش دهی: 20

بخاری هوشمند شیائومیاما یک بخاری برقی بیس برد، به جای هیدرونیک بودن (یعنی استفاده از آب گرم به عنوان محیط انتقال حرارت) دارای یک عنصر گرمایی مقاوم در برابر برق است که معمولاً در یک لوله فلزی قرار دارد. هنگامی که ترموستات اتاق فراخوانی ارسال گرما میدهد، جریان الکتریکی از طریق سیمپیچهای گرمکن موجود قرنیز عبور میکند و گرما تولید میشود. هوای نزدیک به این سیمپیچها به صورت جریان همرفتی گرم میشود و با چرخش گرما در سراسر هوای اتاق، دمای آن افزایش مییابد. اکثر بخاریهای برقی بیس برد سیمکشیشده و به طور دائمی نصب میشوند؛ اما امروزه مدلهای قابل حمل آنها نیز موجود است. برای برقرسانی، به سیستم اصلی برق خانه یا ساختمان متصل میشوند. این نوع بخاری، برای استفاده در فضاهای محدود مناسبتر است. اصولا از یک فن موتوری و سیمپیچهای گرمکن برقی، مانند بخاریهای برقی فندار، برای انتقال هوای گرم به داخل فضا استفاده میکند. در بخاریهای برقی میکا، سیمپیچهای گرمکن توسط لایههای ورق سنگ میکا پوشانده شدهاند که باعث گرم شدن آنها میشوند.





:: موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








خوش آمدید. ما در اینجا مطالب آموزشی و راهنمای خرید (راهنمای خرید لوازم خانگی ، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، پزشکی و دندانپزشکی) را با بررسی های تخصصی و کارشناسانه قرار میدهیم. امیدواریم که مفید واقع شود. با انتقادات و پیشنهادات خود ما را در این امر یاری کنید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آتش کده و آدرس kolbeyeamo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com